Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Selection of impact's place type in the tundish. Optimization of character of flow of steel. Improving the quality of cast steel. The results of physical modelling of steel flow in tundish at CCM No. 1 situated in TRINECKE ZELEZARNY, and for two possible variants of arrangement of the impact's location. Water plexiglas model of the geometric scale of 1:4 to the real operating tundish. The model is located AT the Department of Metallurgy, FMME, VSB-Technical University of Ostrava. Influencing the flow of steel by the impact's place square type (Turbostop) and utilization of perforated wall (configuration Baffle1). Characteristic resident times. Refilling of the tundish from 23, 29 and 35 tons to 38 tons of steel. Results: Turbostop is significant type of impact pad, it is necessary to access each specific tundish individually and vigorously seek out and verify the possibility of modifying the impact's pads.Baffle1 configuration option rather than the specific variant of Turbostop. (en)
- Volby typu dopadového místa v mezipánvi. Optimalizace charakteru proudění oceli. Zvýšení jakosti odlévané oceli. Výsledky fyzikálního modelování proudění oceli v mezipánvi ZPO č. 1 situované v Třineckých železárnách, a.s. pro dvě možné varianty uspořádání dopadového místa. Vodní model z plexiskla v geometrickém měřítku 1:4 k reálné provozní mezipánvi. Model je umístěn na katedře metalurgie, FMMI, VŠB-Technické univerzity Ostrava. Ovlivňování proudění oceli zařazením dopadového místa čtvercového typu (Turbostopu) a umístěním děrovaných přepážek typu baffle (konfigurace Baffle1). Z provozních podmínek při odlévání kvadrátu 300 x 350 mm. Charakteristické retenční časy. Doplňování mezipánve z 23, 29 a 35 tun na 38 tun oceli. Výsledky: významná pozice typu Turbostop, je nutné přistupovat ke každé konkrétní mezipánvi individuálně a intenzivně hledat a verifikovat i jiné možnosti modifikace dopadového místa. Volba konfigurace Baffle1 je vhodnější než konkrétní varianta Turbostopu.
- Volby typu dopadového místa v mezipánvi. Optimalizace charakteru proudění oceli. Zvýšení jakosti odlévané oceli. Výsledky fyzikálního modelování proudění oceli v mezipánvi ZPO č. 1 situované v Třineckých železárnách, a.s. pro dvě možné varianty uspořádání dopadového místa. Vodní model z plexiskla v geometrickém měřítku 1:4 k reálné provozní mezipánvi. Model je umístěn na katedře metalurgie, FMMI, VŠB-Technické univerzity Ostrava. Ovlivňování proudění oceli zařazením dopadového místa čtvercového typu (Turbostopu) a umístěním děrovaných přepážek typu baffle (konfigurace Baffle1). Z provozních podmínek při odlévání kvadrátu 300 x 350 mm. Charakteristické retenční časy. Doplňování mezipánve z 23, 29 a 35 tun na 38 tun oceli. Výsledky: významná pozice typu Turbostop, je nutné přistupovat ke každé konkrétní mezipánvi individuálně a intenzivně hledat a verifikovat i jiné možnosti modifikace dopadového místa. Volba konfigurace Baffle1 je vhodnější než konkrétní varianta Turbostopu. (cs)
|
Title
| - Fyzikální modelování různých modifikací dopadového místa mezipánve
- Fyzikální modelování různých modifikací dopadového místa mezipánve (cs)
- Physical modelling of different modifications of the impact's location in the tundish (en)
|
skos:prefLabel
| - Fyzikální modelování různých modifikací dopadového místa mezipánve
- Fyzikální modelování různých modifikací dopadového místa mezipánve (cs)
- Physical modelling of different modifications of the impact's location in the tundish (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989100:27360/10:86075977!RIV11-MSM-27360___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989100:27360/10:86075977
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - steel, continuous casting, tundish, physical modelling, impact area, Turbostop, baffle (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Teorie a praxe výroby a zpracování oceli
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Gryc, Karel
- Hudzieczek, Zbyněk
- Michalek, Karel
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |