Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The topic of the measurement of customer satisfactions is not definitely a new theme. Everybody has some experience with a firm or a company, where this measurements are proceseed. This article deals with measurement of the satisfaction in unconventional environment of the university. The student is so that customer, who estimates the quality of the instruction. (en)
- Téma měření spokojenosti zákazníků rozhodné nepatří mezi témata nová. Každý se již setkal s firmou či společností, kde měření spokojenosti zákazníků probíhá. Tento článek se věnuje měření spokojenosti v netradičním prostředí vysoké školy. V současné době není této problematice na vysokých školách věnována dostatečná pozornost. Povinnost realizace měření spokojenosti totiž nevyplývá z vysokoškolského zákona. Text se věnuje konkrétně měření spokojenosti studentů, kteří jsou jednou z definovaných skupin zákazníků. Student je tedy tím zákazníkem, který hodnotí kvalitu výuky.
- Téma měření spokojenosti zákazníků rozhodné nepatří mezi témata nová. Každý se již setkal s firmou či společností, kde měření spokojenosti zákazníků probíhá. Tento článek se věnuje měření spokojenosti v netradičním prostředí vysoké školy. V současné době není této problematice na vysokých školách věnována dostatečná pozornost. Povinnost realizace měření spokojenosti totiž nevyplývá z vysokoškolského zákona. Text se věnuje konkrétně měření spokojenosti studentů, kteří jsou jednou z definovaných skupin zákazníků. Student je tedy tím zákazníkem, který hodnotí kvalitu výuky. (cs)
|
Title
| - ZKUŠENOSTI S MĚŘENÍM SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKŮ ? STUDENTŮ
- ZKUŠENOSTI S MĚŘENÍM SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKŮ ? STUDENTŮ (cs)
- EXPIRINCE WITH MEASURING OF CUSTOMERS (STUDENTS) SATISFACTION (en)
|
skos:prefLabel
| - ZKUŠENOSTI S MĚŘENÍM SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKŮ ? STUDENTŮ
- ZKUŠENOSTI S MĚŘENÍM SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKŮ ? STUDENTŮ (cs)
- EXPIRINCE WITH MEASURING OF CUSTOMERS (STUDENTS) SATISFACTION (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989100:27360/08:00019591!RIV10-MSM-27360___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989100:27360/08:00019591
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - customer satisfactions; students; quality characteristics (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Kvalita Inovácia Prosperita
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Besta, Petr
- Halfarová, Petra
- Vykydal, David
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |