About: Docházka na zastávku a její vliv na dojížďku do zaměstnání     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Podíl obyvatel, kteří využívají individuální automobilovou dopravu, se v České republice kontinuálně zvyšuje, i tak ale veřejná hromadná doprava zůstává velmi důležitým prostředkem pro dojíždění do zaměstnání. Veřejná doprava je ohrožena rozdílnými faktory, jako je například dostupnost dopravní sítě. Situace dostupnosti této sítě byla studována ve třech NUTS3 regionech – kraj Ústecký, Vysočina a Moravskoslezský. Testování dostupnosti je založeno na výběru pěti zaměstnavatelů v každém okrese (95 zaměstnavatelů celkem) jako cíle pro dojížďku, na simulaci dojížďky veřejnou dopravou (s využitím reálných spojení) ze všech budov v krajích, kdy byl zjišťován dojížďkový čas. Potenciální dojíždějící si může zvolit jednu z pěti nejbližších zastávek ke svému bydlišti a podobně může být vybrána také zastávka u místa pracoviště. Následně byly porovnány dojížďkové parametry pro všechny kombinace a vybrána nejlepší kombinace zastávek start – cíl.
  • Podíl obyvatel, kteří využívají individuální automobilovou dopravu, se v České republice kontinuálně zvyšuje, i tak ale veřejná hromadná doprava zůstává velmi důležitým prostředkem pro dojíždění do zaměstnání. Veřejná doprava je ohrožena rozdílnými faktory, jako je například dostupnost dopravní sítě. Situace dostupnosti této sítě byla studována ve třech NUTS3 regionech – kraj Ústecký, Vysočina a Moravskoslezský. Testování dostupnosti je založeno na výběru pěti zaměstnavatelů v každém okrese (95 zaměstnavatelů celkem) jako cíle pro dojížďku, na simulaci dojížďky veřejnou dopravou (s využitím reálných spojení) ze všech budov v krajích, kdy byl zjišťován dojížďkový čas. Potenciální dojíždějící si může zvolit jednu z pěti nejbližších zastávek ke svému bydlišti a podobně může být vybrána také zastávka u místa pracoviště. Následně byly porovnány dojížďkové parametry pro všechny kombinace a vybrána nejlepší kombinace zastávek start – cíl. (cs)
  • The portion of people using individual transport is continuously on the rise in Czechia; however, public transport remains a very important mode of commuting. Public transport use is constrained by different factors, including the accessibility of transport networks. The situation concerning the accessibility of public transport stops has been studied in three selected NUTS3 units – the Ústí, Vysočina and Moravian-Silesian Regions. The testing of accessibility is based on the selection of five employers in each district (95 employers altogether) as commuting destinations, public transport simulations (using existing connections) from all buildings in the region and the evaluation of obtained commuting time. The virtual commuter may select one of the five closest stops to his/her residence and similarly select a favourite stop to access the destination. Next, commuting parameters of the different choices are compared. This procedure makes it possible to select the best origin and destination stops. (en)
Title
  • Docházka na zastávku a její vliv na dojížďku do zaměstnání
  • Docházka na zastávku a její vliv na dojížďku do zaměstnání (cs)
  • Walking to a transport stop and its influence on commuting (en)
skos:prefLabel
  • Docházka na zastávku a její vliv na dojížďku do zaměstnání
  • Docházka na zastávku a její vliv na dojížďku do zaměstnání (cs)
  • Walking to a transport stop and its influence on commuting (en)
skos:notation
  • RIV/61989100:27350/10:86075173!RIV12-MSM-27350___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • V
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 4
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 254925
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989100:27350/10:86075173
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • stop preferences; walking to stop; public transport; accessibility (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [03CD4C8A3D37]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Geografie
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 115
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Ivan, Igor
issn
  • 1212-0014
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 27350
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software