About: Výkonový pulzní zdroj pro nabíjení elektrických vozidel     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Výstupem je kompletní soustava modelu rychlého nabíjení elektrických vozidel včetně zdroje a nabíjené baterie. Základem soustavy je výkonový měnič ve funkci třívětvového pulzního měniče s reverzací proudu, který umožňuje rychlé nabíjení baterií s kapacitou do 100 Ah proudem o dvojnásobku kapacity baterie. Soustava je vhodná na vývoj a testování algoritmů pro řízení výkonového měniče a průběhu nabíjení s důrazem na měření a zaznamenávání obvodových parametrů. Zdrojová akumulační baterie je umístěna v transportním kontejneru s elektronikou pro balancování jednotlivých článků baterie a jištěnými vývody jednotlivých napěťových úrovní od 12 do 96 V. Zátěž na výstupu je tvořena stejnou akumulační baterií. Hlavním konstrukčním celkem měniče je kapalinový chladič, na němž je osazeno 3ks výkonových IGBT modulů s integrovanými budicími jednotkami. Stejnosměrný meziobvod měniče tvoří kondenzátorová baterie na maximální napětí 1000V, která je připojena k výkonovým IGBT modulům pomocí měděných pásovin. Výstup měniče je realizován prostřednictvím 3ks měděných pásovin. Zařízení je řízeno pomocí řídicího systému s DSP Texas Instrument TMS 320F28335. Tento řídicí systém umožňuje sledování obvodových veličin a stavu systému a zároveň řídí výkonový měnič.
  • Výstupem je kompletní soustava modelu rychlého nabíjení elektrických vozidel včetně zdroje a nabíjené baterie. Základem soustavy je výkonový měnič ve funkci třívětvového pulzního měniče s reverzací proudu, který umožňuje rychlé nabíjení baterií s kapacitou do 100 Ah proudem o dvojnásobku kapacity baterie. Soustava je vhodná na vývoj a testování algoritmů pro řízení výkonového měniče a průběhu nabíjení s důrazem na měření a zaznamenávání obvodových parametrů. Zdrojová akumulační baterie je umístěna v transportním kontejneru s elektronikou pro balancování jednotlivých článků baterie a jištěnými vývody jednotlivých napěťových úrovní od 12 do 96 V. Zátěž na výstupu je tvořena stejnou akumulační baterií. Hlavním konstrukčním celkem měniče je kapalinový chladič, na němž je osazeno 3ks výkonových IGBT modulů s integrovanými budicími jednotkami. Stejnosměrný meziobvod měniče tvoří kondenzátorová baterie na maximální napětí 1000V, která je připojena k výkonovým IGBT modulům pomocí měděných pásovin. Výstup měniče je realizován prostřednictvím 3ks měděných pásovin. Zařízení je řízeno pomocí řídicího systému s DSP Texas Instrument TMS 320F28335. Tento řídicí systém umožňuje sledování obvodových veličin a stavu systému a zároveň řídí výkonový měnič. (cs)
  • It is a complete system of fast charging of electric vehicles including power supply and charged battery. The basis of the system is a power converter in the function of a three phase buck converter with current flow reversion, which allows fast charging of batteries with a capacity of 100 Ah by a charging current of about twice the battery capacity. The system is suitable for development and testing of software algorithms used for controlling the power converter during charging with emphasis on the measurement and monitoring the circuit parameters. The storage battery is placed in a transport container with additional electronics for balancing of individual battery cells and fused outputs with discrete voltage levels from 12 to 96 V. The load on the output consists of the same battery container. The main construction part of the semiconductor converter is a liquid cooled heat sink holding three power IGBT modules with integrated driver circuits. The DC-link consists of a capacitor bank of a maximum voltage of 1000V, which is connected to IGBT modules using copper bands. There are three copper bands on the output of the converter. The device is controlled by the control system with a DSP TMS320F28335 from Texas Instruments which also allows the monitoring of circuit parameters and system variables. (en)
Title
  • Výkonový pulzní zdroj pro nabíjení elektrických vozidel
  • Výkonový pulzní zdroj pro nabíjení elektrických vozidel (cs)
  • Pulse Power Supply for Electric Vehicles Charging (en)
skos:prefLabel
  • Výkonový pulzní zdroj pro nabíjení elektrických vozidel
  • Výkonový pulzní zdroj pro nabíjení elektrických vozidel (cs)
  • Pulse Power Supply for Electric Vehicles Charging (en)
skos:notation
  • RIV/61989100:27240/14:86093487!RIV15-MSM-27240___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • V
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...onomickeParametry
  • Model zvyšuje efektivitu a možnosti testování při výzkumu a vývoji v oblasti akumulace energie a nových trendů v nabíjení elektrických vozidel.
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 54485
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989100:27240/14:86093487
http://linked.open...terniIdentifikace
  • 082/22-10-2014_F
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open...vai/riv/kategorie
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Electric vehicles charging; Power converter; Liquid cooled heat sink; Storage battery (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [A97F625A3B74]
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...echnickeParametry
  • Nucené kapalinové chlazení: chladič Semikron WP16; IGBT moduly: 3x bezpotenciálový SEMiX202GB12V; Základní parametry: maximální napájecí napětí 1000VDC; napětí a proud na výstupu nabíječky 650VDC / 200A; Kondenzátorová baterie: 2mF, maximální napětí 1000V; Příslušenství modelu: primární i sekundární LiFePO4 baterie 8x12V 90Ah, 4ks proudových čidel, 2ks napěťových čidel, 3x tlumivka 0,7mH 170A, pomocný napájecí zdroj +/- 15V, +5V; Řídicí jednotka: řídicí systém s DSP Texas Instrument TMS 320F28335
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Chlebiš, Petr
  • Havel, Aleš
  • Tvrdoň, Martin
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
http://linked.open...itiJinymSubjektem
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 27240
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software