Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Welding technology of worn parts made of high carbon steels can be used to several times to extend lifetime of the parts. Welding technology is unique by the fact that is not technically and economically costly by preheating and reheating, which is substituted with appropriate parameters of the welding (en)
- Technologií navařování opotřebených dílců z vysokouhlíkových ocelí lze několikanásobně prodloužit životnost. Tato technologie je výjimečná tím, že nepoužívá technicky a ekonomicky nákladný předehřev a dohřev, který je nahrazen vhodnými parametry navařování
- Technologií navařování opotřebených dílců z vysokouhlíkových ocelí lze několikanásobně prodloužit životnost. Tato technologie je výjimečná tím, že nepoužívá technicky a ekonomicky nákladný předehřev a dohřev, který je nahrazen vhodnými parametry navařování (cs)
|
Title
| - Renovace opotřebovaných strojírenských součástí z vysokouhlíkových ocelí ověřenou technologií navařováním automatem pod tavidlem bez předehřevu (SAW)
- Renovace opotřebovaných strojírenských součástí z vysokouhlíkových ocelí ověřenou technologií navařováním automatem pod tavidlem bez předehřevu (SAW) (cs)
- Renovation of worn mechanical components made of high-carbon steel by welding certified technology of Submerged Arc Welding (SAW) without preheating (en)
|
skos:prefLabel
| - Renovace opotřebovaných strojírenských součástí z vysokouhlíkových ocelí ověřenou technologií navařováním automatem pod tavidlem bez předehřevu (SAW)
- Renovace opotřebovaných strojírenských součástí z vysokouhlíkových ocelí ověřenou technologií navařováním automatem pod tavidlem bez předehřevu (SAW) (cs)
- Renovation of worn mechanical components made of high-carbon steel by welding certified technology of Submerged Arc Welding (SAW) without preheating (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989100:27230/12:86085747!RIV13-MSM-27230___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Náklady na navaření opotřebeného železničního kola nebo dvojkolí jsou cca 45% kola nového. Návar má životnost cca 90% nového kola a navařování lze opakovat. V cenách v roce 2012 lze uvést: cena železničního kola je 15.000,- Kč, cena návaru celého profilu kola, včetně soustružení před a po navařování činí 6.940,- Kč
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989100:27230/12:86085747
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open...vai/riv/kategorie
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Submerged Arc Welding, High-carbon Steels, Preheating, Renovation (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Technologie navařování vysokouhlíkových materiálů automatem pod tavidlem bez předehřevu řeší problematiku renovace železničních a tramvajových kol a kolejnic. V případě kolejnic, lze návary provádět na zabudovaných kolejnicích (např. v paneláži) bez nutné demontáže. Návary kol a dvojkolí se provádí na speciálním zařízení (polohovadle). Výsledkem této technologie navařování je provádění renovací dílců bez předehřevu, s požadovanými vlastnostmi návarů v závislosti na použitých přídavných materiálech
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Hlavatý, Ivo
- Kozák, Jindřich
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |