About: Verified technology of production the rear seat lock     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • New production technology based on the requirement of the company Brano group as the introduction into the production of two new lock rear seats. Lock installation rear seats Lancia 846 and Fiat 500 will take place at six workplaces and work there will be six workers. The new technological process are detailed operating procedures at individual workplaces, which was the main task. The first work is to assemble and work as one man. Reports generated on the first work to be transmitted to the second work station. In the second to fifth positions it occurs alone installation, the process of which, including 3D models of locks in various stages of assembly, is described in detail in the accompanying documentation. At last the workplace leads to a visual inspection of each piece in all types of locks. Subsequently, the test is performed starting lock - lock closes, check the movement of the cam and then turn the lock opens. Another check is performed on JUS and concerns defects. In the positive control is molded lock code, which displays a worker, who performed the surgery this last year, week and day of the week. Finally, the packing is good pieces according to the final regulation. Assembly is directly linked to the production of components on one side and the user (consumer) final products on the other. (en)
  • Nová výrobní technologie vycházela z požadavku firmy Brano group a.s. na zavedení do výroby dvou nových zámku zadních sedaček. Montáž zámku zadních sedaček Lancia 846 a Fiat 500 bude probíhat na šesti pracovištích a pracovat zde bude šest pracovníků. V novém technologickém postupu jsou podrobně popsány pracovní postupy na jednotlivých pracovištích, což bylo hlavním úkolem. Na prvním pracovišti dochází k předmontážím a pracuje zde jeden člověk. Sestavy vytvořené na prvním pracovišti se předávají na druhé pracovní stanoviště. Na druhém až pátém pracovním stanovišti dochází k samotné montáži, jejíž postup, včetně 3D modelů zámků v jednotlivých fázích montáže, je detailně popsán v průvodní dokumentaci. Na posledním pracovišti dochází k vizuální kontrole každého kusu u všech typů zámků. Následně se provádí zkouška rozběhem zámku – zámek se zavře, zkontroluje se pohyb vačky a následně se zámek zase otevře. Další kontrola je provedena na JUS a týká se vad. Při kladné kontrole je na zámek vylisován číselný kód, který zobrazuje značku pracovníka, který tuto poslední operaci provedl, rok, týden a den v týdnu. V poslední řadě pak dochází k balení dobrých kusů dle finálního předpisu. Montáž má přímou vazbu na výrobu součástí na straně jedné a uživatele (spotřebitele) finálních výrobků na straně druhé.
  • Nová výrobní technologie vycházela z požadavku firmy Brano group a.s. na zavedení do výroby dvou nových zámku zadních sedaček. Montáž zámku zadních sedaček Lancia 846 a Fiat 500 bude probíhat na šesti pracovištích a pracovat zde bude šest pracovníků. V novém technologickém postupu jsou podrobně popsány pracovní postupy na jednotlivých pracovištích, což bylo hlavním úkolem. Na prvním pracovišti dochází k předmontážím a pracuje zde jeden člověk. Sestavy vytvořené na prvním pracovišti se předávají na druhé pracovní stanoviště. Na druhém až pátém pracovním stanovišti dochází k samotné montáži, jejíž postup, včetně 3D modelů zámků v jednotlivých fázích montáže, je detailně popsán v průvodní dokumentaci. Na posledním pracovišti dochází k vizuální kontrole každého kusu u všech typů zámků. Následně se provádí zkouška rozběhem zámku – zámek se zavře, zkontroluje se pohyb vačky a následně se zámek zase otevře. Další kontrola je provedena na JUS a týká se vad. Při kladné kontrole je na zámek vylisován číselný kód, který zobrazuje značku pracovníka, který tuto poslední operaci provedl, rok, týden a den v týdnu. V poslední řadě pak dochází k balení dobrých kusů dle finálního předpisu. Montáž má přímou vazbu na výrobu součástí na straně jedné a uživatele (spotřebitele) finálních výrobků na straně druhé. (cs)
Title
  • Verified technology of production the rear seat lock (en)
  • Ověřená technologie výroby zámků zadní autosedačky
  • Ověřená technologie výroby zámků zadní autosedačky (cs)
skos:prefLabel
  • Verified technology of production the rear seat lock (en)
  • Ověřená technologie výroby zámků zadní autosedačky
  • Ověřená technologie výroby zámků zadní autosedačky (cs)
skos:notation
  • RIV/61989100:27230/12:86083727!RIV13-MSM-27230___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...onomickeParametry
  • Měřítkem konkurenceschopnosti je mimo jiné i kvalita poskytovaných služeb a nabízených produktů. Novou technologií výroby zámku Lancia 846 a Fiat 500 bylo dosaženo výroby dle požadavků zákazníka ve vysoké rozměrové kvalitě stálosti a spolehlivosti. Díky této nové technologii jsme dosáhli zrychlení výroby z původních 400 kusů zámků za směnu na 1200 kusů. Kolik bude činit zisk ze zvýšení produktivity, není zatím přesně vyčísleno. Návrh nové technologie je přínosný i z hlediska flexibility. V případě potřeby výroby nějakého jiného typově podobného zámku, je možné vyměnit přípravky, či přestavit nýtovací stroj a JUS.
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 157423
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989100:27230/12:86083727
http://linked.open...terniIdentifikace
  • 050/13-12-2012_OT
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open...vai/riv/kategorie
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • production; car seat; lock (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [EE51F35958FF]
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...echnickeParametry
  • Smlouva o užití atuorského díla firmou BRANO a.s. se sídlem: Opavská 1000, 747 41 Hradec nad Moravicí IČ: 45193363 DIČ: CZ45193363 zastoupena: Ing. Danielem OTÁHALEM, Ph.D. – Key account manager V Ostravě dne 15. 10. 2012
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Petřkovská, Lenka
  • Sadílek, Marek
  • Hřibňák, David
  • Kotrbová, Eva
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
http://linked.open...itiJinymSubjektem
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 27230
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software