Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Vznik a rozvoj požáru v silničním tunelovém systému, který je charakteristický uzavřeným tubusovým prostorem a specifickými podmínkami větrání, je doprovázen intenzivní tvorbou kouře a vznikem vysokých teplot. Vysoké teploty mohou být příčinou nejen poškození konstrukce tunelu, ale také znepřístupnění tunelu jednotkám požární ochrany. Cílem tohoto příspěvku je prezentace provedených počítačových simulací pravděpodobného vývoje teplot prostřednictvím deterministických modelů požáru a jejich srovnání s hodnotami získanými měřením při vlastním experimentu. Část příspěvku je věnována úvahám týkajících se významu proudění plynů v prostorách tunelu z hlediska řešené problematiky.
- Vznik a rozvoj požáru v silničním tunelovém systému, který je charakteristický uzavřeným tubusovým prostorem a specifickými podmínkami větrání, je doprovázen intenzivní tvorbou kouře a vznikem vysokých teplot. Vysoké teploty mohou být příčinou nejen poškození konstrukce tunelu, ale také znepřístupnění tunelu jednotkám požární ochrany. Cílem tohoto příspěvku je prezentace provedených počítačových simulací pravděpodobného vývoje teplot prostřednictvím deterministických modelů požáru a jejich srovnání s hodnotami získanými měřením při vlastním experimentu. Část příspěvku je věnována úvahám týkajících se významu proudění plynů v prostorách tunelu z hlediska řešené problematiky. (cs)
- Development of fire in the road tunnel is characteristic with close space, specific condition of ventilation and intensive smoke and high temeperatures. High temperatures may be cause of damage of tunnel structures and avoid all intervention of fire brigades. The aim is presentation of computer fire simulation of probable development of temperatures and their compare with valuables of real fire test. Part of this article inscribes to problems dealing with gas flow in the tunnel space. (en)
|
Title
| - Prognóza teplot s využitím požárních modelů a srovnání s reálným experimentem provedeným v tunelu Valík
- Prognóza teplot s využitím požárních modelů a srovnání s reálným experimentem provedeným v tunelu Valík (cs)
- Prediction of temperatures using fire models and compare with with fire test in the tunnel Valik (en)
|
skos:prefLabel
| - Prognóza teplot s využitím požárních modelů a srovnání s reálným experimentem provedeným v tunelu Valík
- Prognóza teplot s využitím požárních modelů a srovnání s reálným experimentem provedeným v tunelu Valík (cs)
- Prediction of temperatures using fire models and compare with with fire test in the tunnel Valik (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989100:27200/06:00013535!RIV07-GA0-27200___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989100:27200/06:00013535
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - fire test; road tunnel; meauring of temperatures; fire models (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Kučera, Petr
- Pavlík, Tomáš
- Pokorný, Jiří
- Štěpáník, Dušan
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Sdružení požárního a bezpečnostního inženýrství
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |