Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Existuje mnoho úvah a výzkumů o prospěšnosti přizpůsobit výukový proces studentovi na základě jeho preferovaného učebního stylu. Pokud budeme uvažovat o vytvoření adaptivního výukového materiálu, je nutno zde zohlednit poznatky z oblasti pedagogiky, didaktiky a neméně důležitou je i oblast informačních technologií. Tento článek pojednává o pedagogických a didaktických principech pro tvorbu optimální struktury adaptivních studijních materiálů pro výuku obecných předmětů a pro výuku cizího jazyka, v našem případě pro výuku anglického jazyka. Je zde také popsán rozdíl ve vytváření adaptivních výukových materiálů pro obecné předměty a pro výuku cizího jazyka.
- Existuje mnoho úvah a výzkumů o prospěšnosti přizpůsobit výukový proces studentovi na základě jeho preferovaného učebního stylu. Pokud budeme uvažovat o vytvoření adaptivního výukového materiálu, je nutno zde zohlednit poznatky z oblasti pedagogiky, didaktiky a neméně důležitou je i oblast informačních technologií. Tento článek pojednává o pedagogických a didaktických principech pro tvorbu optimální struktury adaptivních studijních materiálů pro výuku obecných předmětů a pro výuku cizího jazyka, v našem případě pro výuku anglického jazyka. Je zde také popsán rozdíl ve vytváření adaptivních výukových materiálů pro obecné předměty a pro výuku cizího jazyka. (cs)
- A lot of deliberations have been written and a lot of research carried out about the fact where adapting learning process according to student´s learning style can be beneficial. Principles from the field of pedagogy, didactics and information technologies must be taken into account when designing adaptive study support. This paper discusses pedagogical and didactic principles to design an optimal structure of an adaptive study support for general subjects as well as for a language instruction. In our case for an English language instruction. A different approach in designing adaptive study support for general subjects and for English language instruction has also been described in this paper. (en)
|
Title
| - DESIGN OF STUDY SUPPORT IN ADAPTIVE LANGUAGE INSTRUCTION (en)
- Návrh struktury výukových opor v adaptivní výuce cizího jazyka
- Návrh struktury výukových opor v adaptivní výuce cizího jazyka (cs)
|
skos:prefLabel
| - DESIGN OF STUDY SUPPORT IN ADAPTIVE LANGUAGE INSTRUCTION (en)
- Návrh struktury výukových opor v adaptivní výuce cizího jazyka
- Návrh struktury výukových opor v adaptivní výuce cizího jazyka (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61988987:17450/14:A1501DFG!RIV15-MSM-17450___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61988987:17450/14:A1501DFG
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - student´s learning style; student´s sensory preferences; student´s language knowledge (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - MEZINÁRODNÍ MASARYKOVA KONFERENCE PRO DOKTORANDY A MLADÉ VĚDECKÉ PRACOVNÍKY
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Kostolányová, Kateřina
- Nedbalová, Štěpánka
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - MAGNANIMITAS, Hradec Králové
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |