Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Informatizace a zavádění informačních technologií se nevyhnulo žádnému pracovnímu odvětví ani vzdělávání. V posledních letech můžeme sledovat také postupnou individualizaci studia, jak u formy kombinované tak i formy prezenční. Skloubením těchto dvou trendů - elektronická výuka a individualizace - inklinuje k vytvoření spojení ?individuální elektronická výuka?. Jedná se o programový systém pro řízení výuky, tzv. Virtuálního učitele, který se automaticky přizpůsobující individuálním vlastnostem studenta a jeho učebnímu stylu. Aby systém pro řízení výuky mohl výuku přizpůsobit měnícím se vlastnostem, potřebuje mít dostatečně bohatou zásobu různých stylů a forem výuky. V příspěvku je taktéž popsána metodika tvorby adaptivních studijních materiálů, které jsou vytvořeny na základě preferujících studentových vlastností při učení se. Adaptivní e-learning je jedním z nových trendů individualizace výuky. Systém umožňuje adaptovat studijní výukové materiály na jednotlivé učební styly studentů.
- Informatizace a zavádění informačních technologií se nevyhnulo žádnému pracovnímu odvětví ani vzdělávání. V posledních letech můžeme sledovat také postupnou individualizaci studia, jak u formy kombinované tak i formy prezenční. Skloubením těchto dvou trendů - elektronická výuka a individualizace - inklinuje k vytvoření spojení ?individuální elektronická výuka?. Jedná se o programový systém pro řízení výuky, tzv. Virtuálního učitele, který se automaticky přizpůsobující individuálním vlastnostem studenta a jeho učebnímu stylu. Aby systém pro řízení výuky mohl výuku přizpůsobit měnícím se vlastnostem, potřebuje mít dostatečně bohatou zásobu různých stylů a forem výuky. V příspěvku je taktéž popsána metodika tvorby adaptivních studijních materiálů, které jsou vytvořeny na základě preferujících studentových vlastností při učení se. Adaptivní e-learning je jedním z nových trendů individualizace výuky. Systém umožňuje adaptovat studijní výukové materiály na jednotlivé učební styly studentů. (en)
|
Title
| - New Form of e-Learning - Adaptive e-Learning
- New Form of e-Learning - Adaptive e-Learning (en)
|
skos:prefLabel
| - New Form of e-Learning - Adaptive e-Learning
- New Form of e-Learning - Adaptive e-Learning (en)
|
skos:notation
| - RIV/61988987:17450/13:A1401892!RIV14-MSM-17450___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61988987:17450/13:A1401892
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - virtual teacher; learning style of student; optimal style of education; current style of education (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - New Form of e-Learning - Adaptive e-Learning
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Kostolányová, Kateřina
- Czeczotková, Blanka
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |