Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Monografie pojednává o vzdělávání jako hodnotě sociálně vyloučených romských žáků základních škol v České republice. Kniha obsahuje jak teoretická východiska, tak zcela originální novou koncepci výzkumu. Prostor je věnován pedagogickým, psychologický a také obecně společenským otázkám souvisejícím s fenoménem vzdělávání. Výzkum odpovídá na otázku, zda romští žáci vnímají vzdělávání jako hodnotu. Dále je předmětem zda a jak lze měřit hodnoty vzdělanostní trajektorii těchto žáků. Charakter výzkumu je kvantitativně orientovaný. Výsledky rozvíjí dosavadní neucelená zjištění, přinášejí nové pohledy na zkoumaný pedagogický problém.
- Monografie pojednává o vzdělávání jako hodnotě sociálně vyloučených romských žáků základních škol v České republice. Kniha obsahuje jak teoretická východiska, tak zcela originální novou koncepci výzkumu. Prostor je věnován pedagogickým, psychologický a také obecně společenským otázkám souvisejícím s fenoménem vzdělávání. Výzkum odpovídá na otázku, zda romští žáci vnímají vzdělávání jako hodnotu. Dále je předmětem zda a jak lze měřit hodnoty vzdělanostní trajektorii těchto žáků. Charakter výzkumu je kvantitativně orientovaný. Výsledky rozvíjí dosavadní neucelená zjištění, přinášejí nové pohledy na zkoumaný pedagogický problém. (cs)
- The monograph discusses the value of process of schooling in the context of socially excluded Roma pupils in primary schools in the Czech Republic. The work is divided into theoretical and empirical part. Theoretical chapters form a comprehensive insight into the solving problem. Space is devoted to the psychological, pedagogical, empirical and social issues related to the phenomenon of schooling. In this study we analyzed the construct of the process of schooling as a value for the target group. Character of the research is quantitatively oriented. The results bring new developing findings, and new insights to the research of the pedagogical problem. (en)
|
Title
| - Determinanty hodnotových konstruktů ve vzdělávání romských žáků základních škol
- Determinanty hodnotových konstruktů ve vzdělávání romských žáků základních škol (cs)
- Determinants of value constructs in education of Roma pupils in primary schools (en)
|
skos:prefLabel
| - Determinanty hodnotových konstruktů ve vzdělávání romských žáků základních škol
- Determinanty hodnotových konstruktů ve vzdělávání romských žáků základních škol (cs)
- Determinants of value constructs in education of Roma pupils in primary schools (en)
|
skos:notation
| - RIV/61988987:17450/13:A130177P!RIV13-MSM-17450___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61988987:17450/13:A130177P
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - determinants of education; values; Romani pupil; social excvlusion; research; opinion; attitudes; primary school (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Determinanty hodnotových konstruktů ve vzdělávání romských žáků základních škol
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Ostravská univerzita v Ostravě. Pedagogická fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |