Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - In any project, it is essential to have a verified systematic process for development and evaluation. This chapter utilizes system analysis to define relevant stages of the project. If we understand the eLearning project as development of a group of eLearning study subjects, it will include two levels: the first level is the specific content and the second level is for the entire project. In addition, the chapter defines suitable evaluation methods for each eLearning subject. Overall, it is a detailed plan for eLearning evaluation. (en)
- Při řešení každého většího lidského díla je vhodné dodržovat ověřený postup, vyplývající ze systémové analýzy. eLearningový projekt a jeho evaluace patří k větším dílům a proto i u něj bude vhodné definovat příslušné etapy. Chápeme-li eLearningovým projektem vývoj skupiny eLearningových předmětů, bude navíc postup uvnitř etap dvouúrovňový: nižší úroveň pro každý předmět, vyšší úroveň pro celý projekt. Kapitola vymezuje etapy vývoje celého eLearningového projektu a stanovuje k nim příslušné evaluační metody a nástroje. Také pro každý eLearningový předmět určuje vhodné způsoby evaluace. Celkově je tato kapitola podrobným plánem evaluace eLearningu.
- Při řešení každého většího lidského díla je vhodné dodržovat ověřený postup, vyplývající ze systémové analýzy. eLearningový projekt a jeho evaluace patří k větším dílům a proto i u něj bude vhodné definovat příslušné etapy. Chápeme-li eLearningovým projektem vývoj skupiny eLearningových předmětů, bude navíc postup uvnitř etap dvouúrovňový: nižší úroveň pro každý předmět, vyšší úroveň pro celý projekt. Kapitola vymezuje etapy vývoje celého eLearningového projektu a stanovuje k nim příslušné evaluační metody a nástroje. Také pro každý eLearningový předmět určuje vhodné způsoby evaluace. Celkově je tato kapitola podrobným plánem evaluace eLearningu. (cs)
|
Title
| - Approaches to evaluation of eLearning (en)
- Životní cyklus evaluace eLearningového projektu
- Životní cyklus evaluace eLearningového projektu (cs)
|
skos:prefLabel
| - Approaches to evaluation of eLearning (en)
- Životní cyklus evaluace eLearningového projektu
- Životní cyklus evaluace eLearningového projektu (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61988987:17450/12:A130176Z!RIV13-GA0-17450___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61988987:17450/12:A130176Z
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - adaptive learning; distance learning; effectiveness of teaching; eLearning; evaluation of eLearning; hardware; evaluation of quality of eLearning; person-computer interaction; Kirkpatrick?s model; quality criteria; curriculum with PCeL elements; quality of eLearning; LMS; ADDIE model; evaluation model; multimedia; personalisation of learning; ProAuthor; project instruction; frameworks and variations of frameworks; self-assessment; software; structured study material; system approach; testing; maintenance; visualisation; peer assessment; student-centered learning; project life cycle (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Přístupy k evaluaci eLearningu
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Ostravská univerzita v Ostravě
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |