Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Publikace se zabývá zejména pozicí obsahu - učiva v přírodovědné výuce, a to především v kontextu didaktické znalosti obsahu a analýzy žákovských představ, jakož i představ studentů učitelství o vodě. Kniha nastiňuje pozici obsahu přírodovědného vzdělávání z hlediska smyslu a cílů přírodovědného vzdělávání na počátku 21. století. Dále analyzuje obsah přírodovědné výuky především optikou Rámcového vzdělávacího programu, podává základní přehled o podstatných a zajímavých vlastnostech vody a naznačuje, které pojmy a dílčí témata jsou vybrány a pracuje se s nimi i v přírodovědném kurikulu 1. stupně základní školy. Výzkumně analyzuje téma vody ve vybraných učebnicích přírodovědy, jakož i představy žáků 5. ročníku o vodě. Rovněž publikace formou výzkumné sondy reflektuje přemýšlení studentů učitelství 1. stupně ZŠ o učiteli přírodovědy a také mapuje jejich představy o vodě. Součástí je navržené integrované kurikulum na téma voda pro 1. stupeň ZŠ.
- Publikace se zabývá zejména pozicí obsahu - učiva v přírodovědné výuce, a to především v kontextu didaktické znalosti obsahu a analýzy žákovských představ, jakož i představ studentů učitelství o vodě. Kniha nastiňuje pozici obsahu přírodovědného vzdělávání z hlediska smyslu a cílů přírodovědného vzdělávání na počátku 21. století. Dále analyzuje obsah přírodovědné výuky především optikou Rámcového vzdělávacího programu, podává základní přehled o podstatných a zajímavých vlastnostech vody a naznačuje, které pojmy a dílčí témata jsou vybrány a pracuje se s nimi i v přírodovědném kurikulu 1. stupně základní školy. Výzkumně analyzuje téma vody ve vybraných učebnicích přírodovědy, jakož i představy žáků 5. ročníku o vodě. Rovněž publikace formou výzkumné sondy reflektuje přemýšlení studentů učitelství 1. stupně ZŠ o učiteli přírodovědy a také mapuje jejich představy o vodě. Součástí je navržené integrované kurikulum na téma voda pro 1. stupeň ZŠ. (cs)
- The publication deals namely with the position of the learning content within the science teaching, in particular in the context of didactic knowledge of the content and analysis of the pupils' notions, as well as the ideas of the water topic shared by students of pedagogy. There is analyze the position of science education within the Framework educational program. Publication analysis of the water topic in the selected textbooks developer according to the new educational program, the pupil's role especially from the viewpoint of changing paradigm of education - constructivist educational process and democratic approach to education. And also this publication reflect the way the students at pedagogical university - specialization primary school - see a good/excellent teacher of science, and their ideas of themselves as future teachers and theirs concepts of water. Publication includes draft integrated curriculum Water for the primary school. (en)
|
Title
| - Utváření obsahu přírodovědné výuky na 1. stupni ZŠ v konstruktivistickém pojetí - výzkum tematického celku voda
- Utváření obsahu přírodovědné výuky na 1. stupni ZŠ v konstruktivistickém pojetí - výzkum tematického celku voda (cs)
- Shaping the content of science teaching at the primary educational level in constructivist approach - research of topical issue Water (en)
|
skos:prefLabel
| - Utváření obsahu přírodovědné výuky na 1. stupni ZŠ v konstruktivistickém pojetí - výzkum tematického celku voda
- Utváření obsahu přírodovědné výuky na 1. stupni ZŠ v konstruktivistickém pojetí - výzkum tematického celku voda (cs)
- Shaping the content of science teaching at the primary educational level in constructivist approach - research of topical issue Water (en)
|
skos:notation
| - RIV/61988987:17450/12:A13016CQ!RIV13-MSM-17450___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61988987:17450/12:A13016CQ
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - science education; elementary school; pupil; constructivism; pedagogical research; preconception; water; science experiment; science teacher; Framework Educational Programe; science texbook; learning task (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Utváření obsahu přírodovědné výuky na 1. stupni ZŠ v konstruktivistickém pojetí - výzkum tematického celku voda
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Ostravská univerzita v Ostravě
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |