About: Podpora akreditace distančního vzdělávání formou e-learningu     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • . The ESF project ?E-learning elements for support education of speciality and technical subject matter? can be one of example this approach. Project started by preparatory courses of university teachers, the design and learning materials were prepared, evaluation of these materials from the point of speciality and pedagogy, pilot courses with students? evaluation of courses, action research of university teachers during these pilot courses, and recension of materials by creators. All project activities were done by electronic form. We have tried to evaluate this big pedagogical experiment from the point of view how supports the future accreditation of distance education by the form of e-learning. (en)
  • Projekt ESF ?E-learningové prvky pro podporu výuky odborných a technických předmětů? na VŠB byl naplánován a je realizován jako velký pedagogický experiment. Začínal kurzy vysokoškolských učitelů zaměřených na projektování výuky, pokračoval tvorbou studijních materiálů často ve formě studijních opor nebo částí zaměřených na určitou část výuky, jejich posouzení z hlediska odborného a zvlášť z hlediska pedagogického, akční výzkum vysokoškolských učitelů v rámci jednosemestrálního pilotního ověřování této výuky končící studentskými evaluačními dotazníky, přepracování původních studijních materiálů na základě koncových zjištění. Vzhledem k tomu, že takřka všechno v rámci projektu bylo prováděno elektronickou formou, pokusili jsme se tento pedagogický experiment vyhodnotit z hlediska ověření metodik tvorby distančních e-learningových materiálů, využití distančních forem výuky a toho, jak napomáhá budoucí akreditaci distančního vzdělávání formou e-learningu.
  • Projekt ESF ?E-learningové prvky pro podporu výuky odborných a technických předmětů? na VŠB byl naplánován a je realizován jako velký pedagogický experiment. Začínal kurzy vysokoškolských učitelů zaměřených na projektování výuky, pokračoval tvorbou studijních materiálů často ve formě studijních opor nebo částí zaměřených na určitou část výuky, jejich posouzení z hlediska odborného a zvlášť z hlediska pedagogického, akční výzkum vysokoškolských učitelů v rámci jednosemestrálního pilotního ověřování této výuky končící studentskými evaluačními dotazníky, přepracování původních studijních materiálů na základě koncových zjištění. Vzhledem k tomu, že takřka všechno v rámci projektu bylo prováděno elektronickou formou, pokusili jsme se tento pedagogický experiment vyhodnotit z hlediska ověření metodik tvorby distančních e-learningových materiálů, využití distančních forem výuky a toho, jak napomáhá budoucí akreditaci distančního vzdělávání formou e-learningu. (cs)
Title
  • Podpora akreditace distančního vzdělávání formou e-learningu
  • Support of the distance learning accreditation by eLearning (en)
  • Podpora akreditace distančního vzdělávání formou e-learningu (cs)
skos:prefLabel
  • Podpora akreditace distančního vzdělávání formou e-learningu
  • Support of the distance learning accreditation by eLearning (en)
  • Podpora akreditace distančního vzdělávání formou e-learningu (cs)
skos:notation
  • RIV/61988987:17450/08:A1300PNJ!RIV13-MSM-17450___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 387032
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61988987:17450/08:A1300PNJ
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • E-learning; accreditation; evaluation of eLearning; standard of eLearning (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [90354A4FE398]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Ostrava
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Problematika podávání žádostí o akreditaci graduovaných e-learningových studijních programů a oborů
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Malčík, Martin
  • Mechlová, Erika
  • Šarmanová, Jana
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Neuveden
https://schema.org/isbn
  • 978-80-244-1907-7
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 17450
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 59 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software