Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Curriculum reform presents the change in work of teacher, who focus on pupil's personál development and on his socialization. The content of the subject becomes key driver in achieving of chosen targets and pupils developement in form of competence and expected outputs. Different requirements are expected from teacher's work: teamwork skill, competences to manager people. Teacher faces educational process suit in following phases: scheduling, organization, realization, evaluation and he represents the roles of guider, facilitator, diagnostik, guarantor and manager. (en)
- Kurikulární reforma představuje změnu v práci učitele, který se zaměřuje na osobnostní rozvoj žáka a na jeho socializaci. Obsah učiva se stává prostředkem plnění cílů a rozvoje žáka v podobě kompetencí a očekávaných výstupu. Na práci učitele se kladou jiné požadavky: dovednost pracovat v týmu, uplatnění manažérských kompetencí. Učitel vede edukační proces ve fázích: plánování, organizování, realizace, hodnocení a vystupuje v rolích průvodce, facilitátora, diagnostika, garanta a manažera.
- Kurikulární reforma představuje změnu v práci učitele, který se zaměřuje na osobnostní rozvoj žáka a na jeho socializaci. Obsah učiva se stává prostředkem plnění cílů a rozvoje žáka v podobě kompetencí a očekávaných výstupu. Na práci učitele se kladou jiné požadavky: dovednost pracovat v týmu, uplatnění manažérských kompetencí. Učitel vede edukační proces ve fázích: plánování, organizování, realizace, hodnocení a vystupuje v rolích průvodce, facilitátora, diagnostika, garanta a manažera. (cs)
|
Title
| - Učitel v roli manažera: Od rámcového vzdělávacího programu ke Školnímu vzdělávacímu programu, idea a realita...
- Teacher in role leadership (en)
- Učitel v roli manažera: Od rámcového vzdělávacího programu ke Školnímu vzdělávacímu programu, idea a realita... (cs)
|
skos:prefLabel
| - Učitel v roli manažera: Od rámcového vzdělávacího programu ke Školnímu vzdělávacímu programu, idea a realita...
- Teacher in role leadership (en)
- Učitel v roli manažera: Od rámcového vzdělávacího programu ke Školnímu vzdělávacímu programu, idea a realita... (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61988987:17450/08:A0900PS4!RIV09-MSM-17450___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61988987:17450/08:A0900PS4
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Curriculum reform; educational process; scheduling; organization; realization; evaluation (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| - Ostrava, Pedagogická fakulta
|
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Katedra společenských věd
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |