Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - According to international OECD tests Czech pupils reach to average outcomes. Since 1995 pupil's outcomes have decreased. The reason is a problem with application of gained informations. The paper introduced results of the pilot research aimed on the level of cognitive learninig and the degree of application's abbilities of pupils in mathematics and chemistry (en)
- Podle mezinárodních testů dosahují čeští studenti ve srovnání se studenty jiných zemí OECD průměrných výsledků. Od roku 1995, kdy Česká republika patřila mezi 6 - 7 nejlepších zemí, se výsledky českých %22čtvrťáků%22 a %22osmáků%22 výrazně zhoršily. I když poslední mezinárodní výsledky ukazují mírné zlepšení dovedností našich žáků, stále se naši žáci umisťují na příčkách druhé poloviny pomyslného žebříčku. Jedním z důvodů je také to, že neumí informace, které získají ve vyučovacích hodinách, aplikovat. Příspěvek bude věnován představení výsledků pilotního výzkumu zaměřeného na zjištění úrovně kognitivního učení a míru aplikace získaných informací na konkrétní příklady z praxe z oblasti matematiky a chemie.
- Podle mezinárodních testů dosahují čeští studenti ve srovnání se studenty jiných zemí OECD průměrných výsledků. Od roku 1995, kdy Česká republika patřila mezi 6 - 7 nejlepších zemí, se výsledky českých %22čtvrťáků%22 a %22osmáků%22 výrazně zhoršily. I když poslední mezinárodní výsledky ukazují mírné zlepšení dovedností našich žáků, stále se naši žáci umisťují na příčkách druhé poloviny pomyslného žebříčku. Jedním z důvodů je také to, že neumí informace, které získají ve vyučovacích hodinách, aplikovat. Příspěvek bude věnován představení výsledků pilotního výzkumu zaměřeného na zjištění úrovně kognitivního učení a míru aplikace získaných informací na konkrétní příklady z praxe z oblasti matematiky a chemie. (cs)
|
Title
| - Umí žáci aplikovat informace získané v matematice a chemii?
- Umí žáci aplikovat informace získané v matematice a chemii? (cs)
- Can Pupils Use Gained Informations in Mathematics and Chemistry? (en)
|
skos:prefLabel
| - Umí žáci aplikovat informace získané v matematice a chemii?
- Umí žáci aplikovat informace získané v matematice a chemii? (cs)
- Can Pupils Use Gained Informations in Mathematics and Chemistry? (en)
|
skos:notation
| - RIV/61988987:17310/13:A1401A7T!RIV14-MSM-17310___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61988987:17310/13:A1401A7T
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - mathematics; chemistry; cognitive learning; application of informations (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Odborová didaktika - interdisciplinárný dialóg 2013
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Konečná, Petra
- Solárová, Marie
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |