Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - E-learningové vzdělávací systémy podporují výukový proces na všech typech škol. Žádný systém nemůže nahradit roli učitele ve vzdělání, ale může být jeho významným pomocníkem. Vytvoření kurzu s materiály, které jsou shromážděny na jednom místě a jsou přístupné na zařízení s připojením na Internet, rozšiřuje podporu současného vzdělávání. Článek popisuje možnosti LMS Moodle verze 2.0, který kromě vkládání studijních materiálů a činností do kurzu rozšiřuje funkčnosti o řízení průchodu kurzem pomocí podmíněných činností a umožňuje tak doplnit výukový kurz o adaptivní prvky pro přizpůsobení různým skupinám studentů.
- E-learningové vzdělávací systémy podporují výukový proces na všech typech škol. Žádný systém nemůže nahradit roli učitele ve vzdělání, ale může být jeho významným pomocníkem. Vytvoření kurzu s materiály, které jsou shromážděny na jednom místě a jsou přístupné na zařízení s připojením na Internet, rozšiřuje podporu současného vzdělávání. Článek popisuje možnosti LMS Moodle verze 2.0, který kromě vkládání studijních materiálů a činností do kurzu rozšiřuje funkčnosti o řízení průchodu kurzem pomocí podmíněných činností a umožňuje tak doplnit výukový kurz o adaptivní prvky pro přizpůsobení různým skupinám studentů. (cs)
- E-learning educational systems support learning process for all types of schools. No system can substitute the role of a teacher in education, but it may be an important assistant. Creating the course with materials which are accumulated in one place and accessible on a device connected to the Internet expands the support of current education. The article describes the possibilities of LMS Moodle version 2.0, which - besides inserting learning materials and activities in the course - extends the functionality with the control of passing the course through conditional activities and thus allows adding the teaching course with adaptive elements for different groups of students. (en)
|
Title
| - Possibilities of LMS Moodle for adaptation of a learning course (en)
- Možnosti LMS Moodle pro adaptaci výukového kurzu
- Možnosti LMS Moodle pro adaptaci výukového kurzu (cs)
|
skos:prefLabel
| - Possibilities of LMS Moodle for adaptation of a learning course (en)
- Možnosti LMS Moodle pro adaptaci výukového kurzu
- Možnosti LMS Moodle pro adaptaci výukového kurzu (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61988987:17310/11:A120132S!RIV12-MSM-17310___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61988987:17310/11:A120132S
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - LMS Moodle; study materials; course activities; arrangement; groups; conditional activities; module Lecture (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Moderní vzdělávání: technika a informační technologie
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Pedagogická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |