Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - An article tries to show the significance of ICT in building of inclusive education at university. It describes concrete situations when ICT can help students with special needs manage situation during educational process like study lectures, meet the requirements, communicate, etc. ICT have an important role in lifelong education of university staff, especially thanks to integrity, diversity and inclusive education oriented eLearning courses. An article also outlines potential of ICT in building virtual community where university staff (academic as well as administrative), students, people with and without handicap can exchange opinions and experience, describe their attitudes, bring ideas and suggestions how to build inclusive university education. (en)
- Příspěvek se pokouší ukázat význam ICT při budování inkluzívního prostředí na univerzitě. Popisuje konkrétní situace, kdy ICT pomáhají studentům se zdravotním postižením zvládat úskalí při studiu, při sledování výuky, plnění úkolů a komunikaci. Významnou roli hrají ICT při celoživotním vzdělávání zaměstnanců univerzit, zvláště cíleně budované a pravidelně realizované eLearningové kurzy zaměřené na témata diverzity, integrace a inkluze. Příspěvek rovněž naznačuje možnosti ICT při budování tzv. virtuální komunity, kde zaměstnanci univerzity (akademičtí i neakademičtí), studenti, osoby se zdravotním postižením i bez zdravotního postižení si mohou vyměňovat názory a zkušenosti, popisovat své postoje, přicházet s nápady a náměty, jak inkluzívní prostředí budovat.
- Příspěvek se pokouší ukázat význam ICT při budování inkluzívního prostředí na univerzitě. Popisuje konkrétní situace, kdy ICT pomáhají studentům se zdravotním postižením zvládat úskalí při studiu, při sledování výuky, plnění úkolů a komunikaci. Významnou roli hrají ICT při celoživotním vzdělávání zaměstnanců univerzit, zvláště cíleně budované a pravidelně realizované eLearningové kurzy zaměřené na témata diverzity, integrace a inkluze. Příspěvek rovněž naznačuje možnosti ICT při budování tzv. virtuální komunity, kde zaměstnanci univerzity (akademičtí i neakademičtí), studenti, osoby se zdravotním postižením i bez zdravotního postižení si mohou vyměňovat názory a zkušenosti, popisovat své postoje, přicházet s nápady a náměty, jak inkluzívní prostředí budovat. (cs)
|
Title
| - ICT při tvorbě inkluzivního prostředí na univerzitě
- ICT při tvorbě inkluzivního prostředí na univerzitě (cs)
- ICT in developing of inclusive environment atuniversity (en)
|
skos:prefLabel
| - ICT při tvorbě inkluzivního prostředí na univerzitě
- ICT při tvorbě inkluzivního prostředí na univerzitě (cs)
- ICT in developing of inclusive environment atuniversity (en)
|
skos:notation
| - RIV/61988987:17310/09:A1000WD6!RIV10-MSM-17310___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61988987:17310/09:A1000WD6
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - ICT; eLearning; inclusive education; integration; students with special needs; Centrum Pyramida; On-line Centre for Sign Transation (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Vysoká škola báňská - technická univerzita
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |