Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Marketing management of municipalities, cities and regions (en)
- Publikace představuje hlavní výstup projektu WB-22-05 Ministerstva pro místní rozvoj. Publikace je strukturována do tématický komplementárních bloků jako např. metody v marketingovém managementu, aktéři, institucionální zabezpečení marketingového managementu, proces městského marketingu, typologie, možné oblasti aktivit marketingového managementu, příklady ?best practices?, perspektivy uplatnění konceptu marketingového managementu v rámci ČR a nabízí logickou a konzistentní strukturu informací a poznatků z oblasti marketingového managementu obcí, měst a regionů s ohledem na specifické rámcové podmínky České republiky
- Publikace představuje hlavní výstup projektu WB-22-05 Ministerstva pro místní rozvoj. Publikace je strukturována do tématický komplementárních bloků jako např. metody v marketingovém managementu, aktéři, institucionální zabezpečení marketingového managementu, proces městského marketingu, typologie, možné oblasti aktivit marketingového managementu, příklady ?best practices?, perspektivy uplatnění konceptu marketingového managementu v rámci ČR a nabízí logickou a konzistentní strukturu informací a poznatků z oblasti marketingového managementu obcí, měst a regionů s ohledem na specifické rámcové podmínky České republiky (cs)
|
Title
| - Marketingový management obcí, měst a regionů (cs)
- Marketingový management obcí, měst a regionů
- Marketing management of communities, towns and regions (en)
|
skos:prefLabel
| - Marketingový management obcí, měst a regionů (cs)
- Marketingový management obcí, měst a regionů
- Marketing management of communities, towns and regions (en)
|
skos:notation
| - RIV/61988987:17310/07:A0800OEZ!RIV08-MMR-17310___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61988987:17310/07:A0800OEZ
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - marketing; management; municipalities (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Marketingový management obcí, měst a regionů
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Rumpel, Petr
- Slach, Ondřej
- Ježek, Jiří
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |