Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Podle statistických údajů je v prostoru Evropské unie 10 % osob s postižením, z toho nejvíce se sluchovým a zrakovým smyslovým postižením. Možnosti studia těchto osob jsou nedostatečné, proto je třeba vytvářet nové a další, které budou odpovídat danému smyslovému postižení. Dále je třeba vzít v úvahu, že nejde jen o vzdělání těchto osob, ale také o jejich uplatnění na trhu práce, proto by vzdělání mělo být integrální součástí jejich životní seberealizace. I když je množství organizací, které se snaží smyslově postiženým pomoci, poradenská činnost zaměřená na vzdělávání a možnosti terciálního studia je velmi omezená.
- Podle statistických údajů je v prostoru Evropské unie 10 % osob s postižením, z toho nejvíce se sluchovým a zrakovým smyslovým postižením. Možnosti studia těchto osob jsou nedostatečné, proto je třeba vytvářet nové a další, které budou odpovídat danému smyslovému postižení. Dále je třeba vzít v úvahu, že nejde jen o vzdělání těchto osob, ale také o jejich uplatnění na trhu práce, proto by vzdělání mělo být integrální součástí jejich životní seberealizace. I když je množství organizací, které se snaží smyslově postiženým pomoci, poradenská činnost zaměřená na vzdělávání a možnosti terciálního studia je velmi omezená. (cs)
- According to statistic data number of orally and visually handicapped people in European Unian is about 10%. There is lag of possibility for these people tu study and situation in laber market for them is rather worst one. Education is one of key topic for handicapped people to find self-realization and self-fulfilment. To be able to follow this idea advisory centres and advisory activities are inevitable but also insufficient or limited in terms of university environment. (en)
|
Title
| - Vzdělávání smyslově postižených
- Vzdělávání smyslově postižených (cs)
- Inclusive practices for learners with disabillities (en)
|
skos:prefLabel
| - Vzdělávání smyslově postižených
- Vzdělávání smyslově postižených (cs)
- Inclusive practices for learners with disabillities (en)
|
skos:notation
| - RIV/61988987:17310/04:A10009AV!RIV10-MSM-17310___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61988987:17310/04:A10009AV
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - censoriously handicapped people; orally handicapped people; education of orally handicapped people; communication with orally handicapped people; case study (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Nové trendy v oblasti sekundárního a terciárního vzdělávání sluchově postižených
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |