Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The study deals with the description and partial analysis of accessibility of universities and colleges to students with disabilities in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland and in the Czech Republic. The introduction of the study is focused on the general term ?accessibility in education environment? and on legitimacy of the requirement for accessibility in education environment. The main part of the study is concentrated on the systemic framework of accessibility, which - except funding - is composed especially of: current legislation on this area within historical context in both countries, quality and activity assessment of the universities and colleges and system of support for the students with disabilities. The final part of the study contains theses on conditions of inclusive academic education and active policy of equality and diversity both on the national and particular university levels. (en)
- Studie se zabývá deskripcí a parciální analýzou přístupnosti vysokých škol studentům se zdravotním postižením ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska a v České republice. Úvodní část je věnována obecnému pojmu ?přístupnost vzdělávacího prostředí? a otázkám legitimity požadavků na přístupné vzdělávací prostředí ve vztahu k lidem s postižením. Hlavní část studie se zaměřuje na systémový rámec zpřístupňování vysokých škol, který kromě finančního zajištění tvoří zejména: aktuální stav legislativy pro oblast přístupného vzdělávání včetně historických kontextů v obou zemích, hodnocení činnosti a kvality vysokých škol a systém podpory studentům s postižením na vysokých školách. Závěrečná část obsahuje teze k podmínkám inkluzivního vysokoškolského vzdělávání a aktivní politiky rovného přístupu a diverzity na úrovni národní i na úrovni jednotlivých vysokých škol.
- Studie se zabývá deskripcí a parciální analýzou přístupnosti vysokých škol studentům se zdravotním postižením ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska a v České republice. Úvodní část je věnována obecnému pojmu ?přístupnost vzdělávacího prostředí? a otázkám legitimity požadavků na přístupné vzdělávací prostředí ve vztahu k lidem s postižením. Hlavní část studie se zaměřuje na systémový rámec zpřístupňování vysokých škol, který kromě finančního zajištění tvoří zejména: aktuální stav legislativy pro oblast přístupného vzdělávání včetně historických kontextů v obou zemích, hodnocení činnosti a kvality vysokých škol a systém podpory studentům s postižením na vysokých školách. Závěrečná část obsahuje teze k podmínkám inkluzivního vysokoškolského vzdělávání a aktivní politiky rovného přístupu a diverzity na úrovni národní i na úrovni jednotlivých vysokých škol. (cs)
|
Title
| - K přístupnosti vzdělávacího prostředí studentům vysokých škol se zdravotním postižením ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska a v České republice
- Accessibility of Higher Education to Students with Disabilities in the United Kingdom and the Czech Republic (en)
- K přístupnosti vzdělávacího prostředí studentům vysokých škol se zdravotním postižením ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska a v České republice (cs)
|
skos:prefLabel
| - K přístupnosti vzdělávacího prostředí studentům vysokých škol se zdravotním postižením ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska a v České republice
- Accessibility of Higher Education to Students with Disabilities in the United Kingdom and the Czech Republic (en)
- K přístupnosti vzdělávacího prostředí studentům vysokých škol se zdravotním postižením ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska a v České republice (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61988987:17200/09:A1000VSB!RIV10-MSM-17200___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61988987:17200/09:A1000VSB
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Universities and colleges; students with disabilities; accessibility in education environment (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |