About: E-LEARNINGOVÉ MATERIÁLY V NABÍDCE TECHNICKÉ VYSOKÉ ŠKOLY     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
rdfs:seeAlso
Description
  • Záměrem tohoto příspěvku je přiblížit, co se objevuje pod termínem e-learning. Je zaměřený zejména na tzv. e-learningové materiály, které jsou často pro moderní distanční vzdělávání nevhodné. Výzkum zahrnuje data ze všech čtyř fakult Vysoké školy chemicko-technologické v Praze, tj. 1 110 sledovaných předmětů. Pro zjištění podílu moderních e-learningových materiálů je použita základní statistika. Závěry ukazují, že mezi podklady pro e-learning existují značné rozdíly. Některé jsou připravované speciálně pro tuto formu vzdělávání, ale naprostá většina je pouze pomůckou pro samostudium studentů. Tato zjištění mohou být k prospěchu i zadavatelům firemního vzdělávání, kteří by měli rozlišovat mezi e-learningem přátelským ke studentům a tím, který je pouhou pomůckou pro jejich samostudium. Přínos tohoto příspěvku spočívá v tom, že zatímco mnoho studii již sledovalo zkušenosti a spokojenost s e-learningem, nezabývaly se tím, o jakou formu tohoto typu vzdělávání šlo.
  • Záměrem tohoto příspěvku je přiblížit, co se objevuje pod termínem e-learning. Je zaměřený zejména na tzv. e-learningové materiály, které jsou často pro moderní distanční vzdělávání nevhodné. Výzkum zahrnuje data ze všech čtyř fakult Vysoké školy chemicko-technologické v Praze, tj. 1 110 sledovaných předmětů. Pro zjištění podílu moderních e-learningových materiálů je použita základní statistika. Závěry ukazují, že mezi podklady pro e-learning existují značné rozdíly. Některé jsou připravované speciálně pro tuto formu vzdělávání, ale naprostá většina je pouze pomůckou pro samostudium studentů. Tato zjištění mohou být k prospěchu i zadavatelům firemního vzdělávání, kteří by měli rozlišovat mezi e-learningem přátelským ke studentům a tím, který je pouhou pomůckou pro jejich samostudium. Přínos tohoto příspěvku spočívá v tom, že zatímco mnoho studii již sledovalo zkušenosti a spokojenost s e-learningem, nezabývaly se tím, o jakou formu tohoto typu vzdělávání šlo. (cs)
  • Objective - The purpose of this paper is to shed light on usage of e-learning. It is especially focused on e-learning materials, which are very often inadequate for modern e-learning. Methodology - A survey collected data from all four Faculties of Institute of Chemical Technology Prague, it costs 1 110 subjects. Elementary statistics is used to find out a share of modern e-learning materials. Findings - Findings suggest that there exist differences amongst e-learning materials. Some of them are specifically prepared for e-learning purposes, but mostly they are only aids for students' self-education. Practical implication - Companies should distinguish between e-learning friendly to students and the one, which is only an aid to self-education and testing. Originality- There has been much researches about the experiences and satisfaction with e-learning. The focus on the ground of e-learning has been neglected and these are explored in this paper. (en)
Title
  • E-LEARNINGOVÉ MATERIÁLY V NABÍDCE TECHNICKÉ VYSOKÉ ŠKOLY
  • E-LEARNINGOVÉ MATERIÁLY V NABÍDCE TECHNICKÉ VYSOKÉ ŠKOLY (cs)
  • E -LEARNING DOCUMENTS OFFERED BY TECHNICAL COLLEGE (en)
skos:prefLabel
  • E-LEARNINGOVÉ MATERIÁLY V NABÍDCE TECHNICKÉ VYSOKÉ ŠKOLY
  • E-LEARNINGOVÉ MATERIÁLY V NABÍDCE TECHNICKÉ VYSOKÉ ŠKOLY (cs)
  • E -LEARNING DOCUMENTS OFFERED BY TECHNICAL COLLEGE (en)
skos:notation
  • RIV/60461373:22340/14:43897293!RIV15-MSM-22340___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • I
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 14046
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/60461373:22340/14:43897293
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • university; e-learning materials; producing knowledge; effectiveness; e-learning (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [8220CFF8F2D0]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Olomouc
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Olomouc
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Znalosti pro tržní praxi 2014. Média a komunikace ve 21. století.
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Botek, Marek
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Palackého v Olomouci
https://schema.org/isbn
  • 978-80-87533-07-9
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 22340
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software