About: Aplikace principů Společenské odpovědnosti firem (CSR) v pivovarství v ČR     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Sustainability and Corporate Social Responsibility (CSR) has won on relevance recently. CSR is essentially a concept whereby companies decide voluntarily to contribute to a better society and a cleaner environment. This responsibility is expressed towards employees and more generally towards all the stakeholders affected by business and they in turn can influence its success. CSR is built on three pillars ? economical field, social field and environmental field. Long term and systematic application of principles of CSR helps the company build a positive reputation and goodwill with stakeholders and brings positive economic growth. Application of CSR to the food industry is very necessary because this industry has a big impact on the public health. Especially in the Czech Republic this connection with brewing industry is very interesting. Brewing industry was chosen because it is a very important part of Czech food industry and continues in the growth. Especially the export activities and proexport ori (en)
  • S pojmy udržitelnost a společenská odpovědnost firem (CSR) se v poslední době setkáváme stále častěji. Jedná se o koncept dobrovolné zainteresovanosti firem a jejich přispívání k lepšímu sociálnímu okolí firmy, lepšímu životnímu prostředí a prostředí v celé společnosti obecně. CSR je multi-dimenzionální oblast, ve které existuje mnoho hráčů. Jedná se o tzv. stakeholdery. Tyto zainteresované skupiny jsou ovlivňovány činností firmy, ale zároveň činnost firem svými postoji a názory ovlivňují. CSR je odvozena z této teorie stakeholderů a stojí na třech pilířích (ekonomický, sociální, environmentální), tzv. Triple-bottom-line. Přijetím principů CSR může firma získat mnoho výhod. Uvádí se, že dobře vypracovaná CSR strategie dokáže přesvědčit spotřebitele, aby kupovali právě její produkt, přesvědčí investory, aby této firmě poskytli kapitál pro další podnikáni a přitáhne schopné zaměstnance. Jedná se o dlouhodobou investici a forma její návratnosti je počínaje zviditelněním firmy, zlepšením reputace a dobréh
  • S pojmy udržitelnost a společenská odpovědnost firem (CSR) se v poslední době setkáváme stále častěji. Jedná se o koncept dobrovolné zainteresovanosti firem a jejich přispívání k lepšímu sociálnímu okolí firmy, lepšímu životnímu prostředí a prostředí v celé společnosti obecně. CSR je multi-dimenzionální oblast, ve které existuje mnoho hráčů. Jedná se o tzv. stakeholdery. Tyto zainteresované skupiny jsou ovlivňovány činností firmy, ale zároveň činnost firem svými postoji a názory ovlivňují. CSR je odvozena z této teorie stakeholderů a stojí na třech pilířích (ekonomický, sociální, environmentální), tzv. Triple-bottom-line. Přijetím principů CSR může firma získat mnoho výhod. Uvádí se, že dobře vypracovaná CSR strategie dokáže přesvědčit spotřebitele, aby kupovali právě její produkt, přesvědčí investory, aby této firmě poskytli kapitál pro další podnikáni a přitáhne schopné zaměstnance. Jedná se o dlouhodobou investici a forma její návratnosti je počínaje zviditelněním firmy, zlepšením reputace a dobréh (cs)
Title
  • Aplikace principů Společenské odpovědnosti firem (CSR) v pivovarství v ČR
  • Aplikace principů Společenské odpovědnosti firem (CSR) v pivovarství v ČR (cs)
  • Application of the principles of corporate social responsibility (CSR) in the brewing industry in the CR (en)
skos:prefLabel
  • Aplikace principů Společenské odpovědnosti firem (CSR) v pivovarství v ČR
  • Aplikace principů Společenské odpovědnosti firem (CSR) v pivovarství v ČR (cs)
  • Application of the principles of corporate social responsibility (CSR) in the brewing industry in the CR (en)
skos:notation
  • RIV/60461373:22340/09:00022015!RIV10-MSM-22340___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 303640
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/60461373:22340/09:00022015
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • CSR; brewing industry (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [16267BA1C8D9]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • České Budějovice
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Praha
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • 23. pivovarsko-sladařské dny
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Dostálová, Jana
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • VÚPS
https://schema.org/isbn
  • 978-80-86576-37-4
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 22340
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software