Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Sustainability and Corporate Social Responsibility (CSR) has won on relevance recently. CSR is essentially a concept whereby companies decide voluntarily to contribute to a better society and a cleaner environment. This responsibility is expressed towards employees and more generally towards all the stakeholders affected by business and they in turn can influence its success. CSR is built on three pillars ? economical field, social field and environmental field. Long term and systematic application of principles of CSR helps the company build a positive reputation and goodwill with stakeholders and brings positive economic growth. Application of CSR to the food industry is very necessary because this industry has a big impact on the public health. Especially in the Czech Republic this connection with brewing industry is very interesting. Brewing industry was chosen because it is a very important part of Czech food industry and continues in the growth. Especially the export activities and proexport ori (en)
- S pojmy udržitelnost a společenská odpovědnost firem (CSR) se v poslední době setkáváme stále častěji. Jedná se o koncept dobrovolné zainteresovanosti firem a jejich přispívání k lepšímu sociálnímu okolí firmy, lepšímu životnímu prostředí a prostředí v celé společnosti obecně. CSR je multi-dimenzionální oblast, ve které existuje mnoho hráčů. Jedná se o tzv. stakeholdery. Tyto zainteresované skupiny jsou ovlivňovány činností firmy, ale zároveň činnost firem svými postoji a názory ovlivňují. CSR je odvozena z této teorie stakeholderů a stojí na třech pilířích (ekonomický, sociální, environmentální), tzv. Triple-bottom-line. Přijetím principů CSR může firma získat mnoho výhod. Uvádí se, že dobře vypracovaná CSR strategie dokáže přesvědčit spotřebitele, aby kupovali právě její produkt, přesvědčí investory, aby této firmě poskytli kapitál pro další podnikáni a přitáhne schopné zaměstnance. Jedná se o dlouhodobou investici a forma její návratnosti je počínaje zviditelněním firmy, zlepšením reputace a dobréh
- S pojmy udržitelnost a společenská odpovědnost firem (CSR) se v poslední době setkáváme stále častěji. Jedná se o koncept dobrovolné zainteresovanosti firem a jejich přispívání k lepšímu sociálnímu okolí firmy, lepšímu životnímu prostředí a prostředí v celé společnosti obecně. CSR je multi-dimenzionální oblast, ve které existuje mnoho hráčů. Jedná se o tzv. stakeholdery. Tyto zainteresované skupiny jsou ovlivňovány činností firmy, ale zároveň činnost firem svými postoji a názory ovlivňují. CSR je odvozena z této teorie stakeholderů a stojí na třech pilířích (ekonomický, sociální, environmentální), tzv. Triple-bottom-line. Přijetím principů CSR může firma získat mnoho výhod. Uvádí se, že dobře vypracovaná CSR strategie dokáže přesvědčit spotřebitele, aby kupovali právě její produkt, přesvědčí investory, aby této firmě poskytli kapitál pro další podnikáni a přitáhne schopné zaměstnance. Jedná se o dlouhodobou investici a forma její návratnosti je počínaje zviditelněním firmy, zlepšením reputace a dobréh (cs)
|
Title
| - Aplikace principů Společenské odpovědnosti firem (CSR) v pivovarství v ČR
- Aplikace principů Společenské odpovědnosti firem (CSR) v pivovarství v ČR (cs)
- Application of the principles of corporate social responsibility (CSR) in the brewing industry in the CR (en)
|
skos:prefLabel
| - Aplikace principů Společenské odpovědnosti firem (CSR) v pivovarství v ČR
- Aplikace principů Společenské odpovědnosti firem (CSR) v pivovarství v ČR (cs)
- Application of the principles of corporate social responsibility (CSR) in the brewing industry in the CR (en)
|
skos:notation
| - RIV/60461373:22340/09:00022015!RIV10-MSM-22340___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60461373:22340/09:00022015
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - CSR; brewing industry (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - 23. pivovarsko-sladařské dny
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |