Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The capture is focused on changes in purchasing process position and its management. Modern purchasing strategies are discussed, purchasing in E-hubs. The whole purchasing process is described and role of buying center members on its quality is evaluated. Considerable attention is paid to operative purchasing. Usage of modern purchasing strategies as JiT, KANBAN, JiT II are discussed. (en)
- Kapitola je zaměřena na postavení nákupu a jeho řízení. Pozornost je věnována moderním nákupním strategiím, nákupu v prostředí internetových tržnic. Je popisován celý proces nákupu. Pozornost je věnována i operativnímu nákupu. Kapitola končí přehledem a hodnocením moderních nákupních strategií, JiT, KANBAN, JiTII, Make or Buy apod.
- Kapitola je zaměřena na postavení nákupu a jeho řízení. Pozornost je věnována moderním nákupním strategiím, nákupu v prostředí internetových tržnic. Je popisován celý proces nákupu. Pozornost je věnována i operativnímu nákupu. Kapitola končí přehledem a hodnocením moderních nákupních strategií, JiT, KANBAN, JiTII, Make or Buy apod. (cs)
|
Title
| - Rozhodování o nákupu
- Purchasing decissions (en)
- Rozhodování o nákupu (cs)
|
skos:prefLabel
| - Rozhodování o nákupu
- Purchasing decissions (en)
- Rozhodování o nákupu (cs)
|
skos:notation
| - RIV/60461373:22340/06:00016900!RIV07-MSM-22340___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60461373:22340/06:00016900
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - purchsing items; ABC and XYZ classification; purchasing process; suppliers choice; buying center; purchsing organization; E-hubs; purchasing strategies (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Strategický marketingový management
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Český institut marketingu
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |