About: Specifické metody distribuce a komunikace u malých potravinářských firem     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Cílem tohoto výzkumu je identifikovat spotřebitele sojového zakysaného probiotického produktu pomocí vybraných demografických rysů a prvků spotřebního jednání. Tento výzkum bude prováděn na 400 respondentech. Stať se také zabývá identifikací rozdílů mezi segmentem respondentů nakupujících v prodejnách zdravé výživy a respondentů nakupujících v běžné obchodní síti. Na základě odpovědí respondentů z marketingových kvantitativních dotazníků se stanoví segmenty na českém trhu. U těchto segmentů se bude zjišťovat, zda segmentace odpovídá marketingovým požadavkům a navíc se tato práce pokusí zmapovat postoje a preference českých spotřebitelů při volbě sojových výrobků a zvážit kulturní vliv na jejich postoje.
  • Cílem tohoto výzkumu je identifikovat spotřebitele sojového zakysaného probiotického produktu pomocí vybraných demografických rysů a prvků spotřebního jednání. Tento výzkum bude prováděn na 400 respondentech. Stať se také zabývá identifikací rozdílů mezi segmentem respondentů nakupujících v prodejnách zdravé výživy a respondentů nakupujících v běžné obchodní síti. Na základě odpovědí respondentů z marketingových kvantitativních dotazníků se stanoví segmenty na českém trhu. U těchto segmentů se bude zjišťovat, zda segmentace odpovídá marketingovým požadavkům a navíc se tato práce pokusí zmapovat postoje a preference českých spotřebitelů při volbě sojových výrobků a zvážit kulturní vliv na jejich postoje. (cs)
  • The article deals with the creation of a conception in process specific methods of distribution and communication of a new product on the market. For example of a new food functional product (probiotic product), consumer preferences towards individual attributes of product are examined and the best overall choice of a new product version proposed. Specifically, attributes which were examined were distribution, package, price and communication. At first a qualitative research was realized by a group discussion method. From the response of the discussion, the conception of a product emerged and hence the foundation for a quantitative research was laid. The quantitative research was realized with the help of a conjoint analysis. The result being the design of a conception of a new probiotic soya product, which can not only be distributed with the help of healthy foods pharmacy, grocery shops, but can also be distributed with help of direct sale too. (en)
Title
  • Specifické metody distribuce a komunikace u malých potravinářských firem
  • Specifické metody distribuce a komunikace u malých potravinářských firem (cs)
  • Specific methods of distribution and communication (en)
skos:prefLabel
  • Specifické metody distribuce a komunikace u malých potravinářských firem
  • Specifické metody distribuce a komunikace u malých potravinářských firem (cs)
  • Specific methods of distribution and communication (en)
skos:notation
  • RIV/60461373:22340/06:00016669!RIV07-MSM-22340___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 147-152
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6046137306)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 500709
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/60461373:22340/06:00016669
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Communication; distribution; Conjoint analysis (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [1D131D280BD7]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Bratislava
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Bratislava
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Modern Approaches to Corporate Management
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Grosová, Stanislava
  • Hloušková, Petra
  • Kutnohorská, Olga
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Slovenská technická univerzita v Bratislave
https://schema.org/isbn
  • 80-227-2284-7
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 22340
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software