About: Komunikace a kompetence v prostředí lesního hospodářství     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Schopnost efektivní komunikace je v dnešním světě základním kamenem lidského fungování. Pro podnikatelské subjekty je významným nástrojem marketingová komunikace, což je komplex všech forem marketingové komunikace, jež firma provozuje. Zahrnuje jak komunikaci komerčního rázu (reklamu, PR, investor relations, sales promotion atd.), tak formy komunikace nekomerční (některé nástroje PR, IR aj.). Zjednodušeně lze marketingovou komunikaci označit za souhrn veškeré komunikace, na niž jsou vynakládány prostředky marketingového rozpočtu (v praxi to však závisí na konkrétním vnitřním uspořádání firmy). Na základě komunikace z pohledu jednotlivce se vytvářejí kompetence, které představují souhrn vědomostí, dovedností, schopností, postojů a hodnot důležitých proosobní rozvoj a uplatnění každého člena společnosti. Jejich výběr a pojetí vychází z hodnot obecně přijímaných ve společnosti a z obecně sdílených představ o tom, které kompetence jedince přispívají k jeho vzdělávání, spokojenému a úspěšnému životu a
  • Schopnost efektivní komunikace je v dnešním světě základním kamenem lidského fungování. Pro podnikatelské subjekty je významným nástrojem marketingová komunikace, což je komplex všech forem marketingové komunikace, jež firma provozuje. Zahrnuje jak komunikaci komerčního rázu (reklamu, PR, investor relations, sales promotion atd.), tak formy komunikace nekomerční (některé nástroje PR, IR aj.). Zjednodušeně lze marketingovou komunikaci označit za souhrn veškeré komunikace, na niž jsou vynakládány prostředky marketingového rozpočtu (v praxi to však závisí na konkrétním vnitřním uspořádání firmy). Na základě komunikace z pohledu jednotlivce se vytvářejí kompetence, které představují souhrn vědomostí, dovedností, schopností, postojů a hodnot důležitých proosobní rozvoj a uplatnění každého člena společnosti. Jejich výběr a pojetí vychází z hodnot obecně přijímaných ve společnosti a z obecně sdílených představ o tom, které kompetence jedince přispívají k jeho vzdělávání, spokojenému a úspěšnému životu a (cs)
  • Nowadays the ability of effective communication is the main building block of human being. The marketing communication is a significant instrument for the entrepreneurial subjects, what means a complex of all forms of marketing communication, which are provided. Marketing communication consists of commercial (promotion, public relations, investor relations, sales promotion etc.) and non-commercial communication (some instruments of public relations, etc.). It is possible to simply say that the marketingcommunication is a summary of whole communication, on which financial means are spent. On the basis of communication from the individual point of view, there have been creating competencies, which represent a complex of knowledge, skills, abilities, attitudes and values important for a personal development of every single member of society. Their choice and approach come from generally accepted values and generally shared conceptions. The level of competencies, an individual reach at the end of thei (en)
Title
  • Komunikace a kompetence v prostředí lesního hospodářství
  • Communication and Competencies in Forestry Area (en)
  • Komunikace a kompetence v prostředí lesního hospodářství (cs)
skos:prefLabel
  • Komunikace a kompetence v prostředí lesního hospodářství
  • Communication and Competencies in Forestry Area (en)
  • Komunikace a kompetence v prostředí lesního hospodářství (cs)
skos:notation
  • RIV/60460709:41410/05:###12792!RIV06-MZE-41410___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 0;0
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(QF3233)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 527058
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/60460709:41410/05:###12792
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • communication, competencies, forestry, European Union, literacy (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [D81479355D62]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Česká zemědělská univerzita v Praze, fakulta le
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Praha
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Sborník z konference COYOUS 2005
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Ventrubová, Kateřina
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Česká zemědělská univerzita v Praze. Fakulta lesnická a environmentální
https://schema.org/isbn
  • 80-213-1433-8
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 41410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 77 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software