About: Faktory způsobující konstrukční porušení lesních cest     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The article presents results of the research of some features effecting pavement damage of forest haul roads. The study is based on off-road measurement carried out in a model flysch territory in the Beskydy Mts. (North Moravia). We investigated some technical parameters of forest roads and constructional damage of their pavement or ground plains’ surface. The forest haul road-net in the model territory of Ostravice forest district was intersected by transects and, following the methodology, in the place of intersection 100m long haul road stretches were measured minutely. Beyond commonly accepted proposed damage for purpose-built roads (i.e. max. 25% of road surface suffered from construction damage) 12.16 % of roads with bitumen pavement, 17.75 % of roads with gravel pavement, and 31.45 % of ground haul roads were damaged. As for bitumen roads, the most frequent damage was broken edge, and as for gravel and ground haul roads it was visible pavement rutting. Damage was mainly related to insufficient (en)
  • Článek prezentuje výsledky výzkumu vybraných faktorů ovlivňujících poškození vozovek odvozních cest. Studie je založena na terénním měření provedeném ve flyšovém území Moravskoslezských Beskyd. Byly zjištěny technické parametry odvozních cest, konstrukční porušení vozovek a porušení povrchů zemních cest. Síť odvozních cest v modelovém území LHC Ostravice byly protnuta sítí transektů a dle metodiky, byly v místě protnutí změřeny 100m dlouhé úseky odvozních cest. Nad návrhové porušení účelových komunikací D2 (max. 25% povrchu cesty je porušeno konstrukčními porušeními) bylo porušeno 12,13% úseků cest s bitumenovou vozovkou, 17,75 % úseků cest se štěrkovou vozovkou a 31,45 % úseků zemních odvozních cest. U bitumenových cest bylo nejčastějším porušením prolomení okraje, u štěrkových a zemních cest koleje. Poškození bylo vysvětleno nedostatečnou únosností zemní pláně a vozovky. Byla zjištěna rozdílná míra porušení jednotlivých typů povrchů cest, bylo zjištěno že jednotlivé typy cest vykazují různou provoz
  • Článek prezentuje výsledky výzkumu vybraných faktorů ovlivňujících poškození vozovek odvozních cest. Studie je založena na terénním měření provedeném ve flyšovém území Moravskoslezských Beskyd. Byly zjištěny technické parametry odvozních cest, konstrukční porušení vozovek a porušení povrchů zemních cest. Síť odvozních cest v modelovém území LHC Ostravice byly protnuta sítí transektů a dle metodiky, byly v místě protnutí změřeny 100m dlouhé úseky odvozních cest. Nad návrhové porušení účelových komunikací D2 (max. 25% povrchu cesty je porušeno konstrukčními porušeními) bylo porušeno 12,13% úseků cest s bitumenovou vozovkou, 17,75 % úseků cest se štěrkovou vozovkou a 31,45 % úseků zemních odvozních cest. U bitumenových cest bylo nejčastějším porušením prolomení okraje, u štěrkových a zemních cest koleje. Poškození bylo vysvětleno nedostatečnou únosností zemní pláně a vozovky. Byla zjištěna rozdílná míra porušení jednotlivých typů povrchů cest, bylo zjištěno že jednotlivé typy cest vykazují různou provoz (cs)
Title
  • Faktory způsobující konstrukční porušení lesních cest
  • Faktory způsobující konstrukční porušení lesních cest (cs)
  • Factors inducting pavement damage of forest haul roads (en)
skos:prefLabel
  • Faktory způsobující konstrukční porušení lesních cest
  • Faktory způsobující konstrukční porušení lesních cest (cs)
  • Factors inducting pavement damage of forest haul roads (en)
skos:notation
  • RIV/60460709:41320/12:59245!RIV13-MSM-41320___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 1
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 136131
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/60460709:41320/12:59245
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • forest road-net, haul roads, pavement damage, longitudinal drainage (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [C2FE1EC30696]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Zprávy lesnického výzkumu
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 57
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Bače, Radek
  • Tománek, Jaroslav
  • Volný, Ctibor
  • Klč, Pavol
http://linked.open...ain/vavai/riv/wos
  • 0
issn
  • 0322-9688
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 41320
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software