About: Optimalizace řízení zákaznického servisu     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • With the increasing intensity of competition on international markets releasing increasing importance of lo-gistics and related activities, as appropriate to support marketing strategy and as an effective tool for increasing productivity and profitability. The paper describes the importance of the logistics system approach to inventory management, primarily focused on tracking the links between logistics processes and customer service support, this approach is in the current period of economic crisis scenarios sinks and a very significant element in the market conduct of business and its purpose is to lead not only to survival, but also to growth and sustainable development organization. The article is focused on the evaluation of the level of customer service (customer service) in the chemical industry. Management of customer service in business is complicated and in many cases conflicting process when faced with a high level objectives to customer service and economical production. The article sho (en)
  • S rostoucí náročností konkurenčního prostředí na uvolňujících se mezinárodních trzích stoupá důležitost logistiky a souvisejících činností, jakožto vhodné podpory marketingové strategie podniku a zároveň jako efektivního nástroje pro zvyšování produktivity a rentability. Příspěvek pojednává o významnosti systé-mového logistického přístupu k řízení zásob, primárně se zaměřuje na sledování souvislostí mezi logistic-kými procesy a podporou zákaznického servisu, Tento přístup je v probíhajících obdobích ekonomických propadů a krizových scénářů velmi podstatným prvkem v tržním chování podniku a jeho smyslem je vést nejen k přežití, ale také k růstu a udržitelnému rozvoji podniku. Řízení zákaznického servisu v podniku je složitý a v řadě případech konfliktní proces, kdy se střetávají cíle vysoké úrovně zákaznického servisu s cílem výrobním a ekonomickým. Analýza zákaznického servisu byla založena na komparaci splněných zakázek s celkovými objednávkami společnosti za jednotlivé měsíce. Analýza plánování p
  • S rostoucí náročností konkurenčního prostředí na uvolňujících se mezinárodních trzích stoupá důležitost logistiky a souvisejících činností, jakožto vhodné podpory marketingové strategie podniku a zároveň jako efektivního nástroje pro zvyšování produktivity a rentability. Příspěvek pojednává o významnosti systé-mového logistického přístupu k řízení zásob, primárně se zaměřuje na sledování souvislostí mezi logistic-kými procesy a podporou zákaznického servisu, Tento přístup je v probíhajících obdobích ekonomických propadů a krizových scénářů velmi podstatným prvkem v tržním chování podniku a jeho smyslem je vést nejen k přežití, ale také k růstu a udržitelnému rozvoji podniku. Řízení zákaznického servisu v podniku je složitý a v řadě případech konfliktní proces, kdy se střetávají cíle vysoké úrovně zákaznického servisu s cílem výrobním a ekonomickým. Analýza zákaznického servisu byla založena na komparaci splněných zakázek s celkovými objednávkami společnosti za jednotlivé měsíce. Analýza plánování p (cs)
Title
  • Optimalizace řízení zákaznického servisu
  • Optimalizace řízení zákaznického servisu (cs)
  • Optimitazion customer servis (en)
skos:prefLabel
  • Optimalizace řízení zákaznického servisu
  • Optimalizace řízení zákaznického servisu (cs)
  • Optimitazion customer servis (en)
skos:notation
  • RIV/60460709:41110/12:55506!RIV13-MSM-41110___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 4
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 156862
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/60460709:41110/12:55506
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Logistics, inventory, management, customer service, seasonality, sales planning (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [7A5D9724B4B7]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Strojírenská technologie
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • XVII
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Kučera, Tomáš
  • Štůsek, Jaromír
http://linked.open...ain/vavai/riv/wos
  • 0
issn
  • 1211-4162
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 41110
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software