Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V současném terciárním vzdělávání je patrný přechod k výuce s důrazem na studenty a s vyšším podílem samostudia za použití moderních ICT prostředků a e-leraningu. Cílem článku je analyzovat efekty v nově akreditovaném kurzu Informační a komunikační technologie pro studenty prvního ročníku bakalářských studijních programů na Provozně ekonomické fakultě ČZU v Praze. Bylo analyzováno 760 výsledků zkoušek a byla stanovena nulová hypotéza H0: zkouškové výsledky studentů s výukou 2/1 kontaktních hodin a s podporou video tutoriálů se neliší od výsledků studentů s výukou 2/2 výukových hodin a bez video tutoriálů. Nulová hypotéza nebyla zamítnuta na 0,05 hladině významnosti. I když nedošlo k významnému poklesu úspěšnosti, nelze prohlásit, že použití multimediálních e-learningových materiálů plně nahrazuje pokles kontaktních hodin mezi studenty a učiteli. On-line studijní materiály jsou v článku podrobněji popsány s důrazem na video tutoriály a podporu samostudia.
- V současném terciárním vzdělávání je patrný přechod k výuce s důrazem na studenty a s vyšším podílem samostudia za použití moderních ICT prostředků a e-leraningu. Cílem článku je analyzovat efekty v nově akreditovaném kurzu Informační a komunikační technologie pro studenty prvního ročníku bakalářských studijních programů na Provozně ekonomické fakultě ČZU v Praze. Bylo analyzováno 760 výsledků zkoušek a byla stanovena nulová hypotéza H0: zkouškové výsledky studentů s výukou 2/1 kontaktních hodin a s podporou video tutoriálů se neliší od výsledků studentů s výukou 2/2 výukových hodin a bez video tutoriálů. Nulová hypotéza nebyla zamítnuta na 0,05 hladině významnosti. I když nedošlo k významnému poklesu úspěšnosti, nelze prohlásit, že použití multimediálních e-learningových materiálů plně nahrazuje pokles kontaktních hodin mezi studenty a učiteli. On-line studijní materiály jsou v článku podrobněji popsány s důrazem na video tutoriály a podporu samostudia. (en)
|
Title
| - Efekty využití multimediálních studijních materiálů na zkouškové výsledky studentů v předmětu Informační a komunikační technologie
- Efekty využití multimediálních studijních materiálů na zkouškové výsledky studentů v předmětu Informační a komunikační technologie (en)
|
skos:prefLabel
| - Efekty využití multimediálních studijních materiálů na zkouškové výsledky studentů v předmětu Informační a komunikační technologie
- Efekty využití multimediálních studijních materiálů na zkouškové výsledky studentů v předmětu Informační a komunikační technologie (en)
|
skos:notation
| - RIV/60460709:41110/12:54811!RIV13-MSM-41110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60460709:41110/12:54811
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - ICT course, multimedia, study material, video tutorial, undergraduate, curriculum. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - EFFICIENCY AND RESPONSIBILITY IN EDUCATION 2012
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Vaněk, Jiří
- Ulman, Miloš
- Vasilenko, Alexandr
- Očenášek, Vladimír
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open...ain/vavai/riv/wos
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Czech University of Life Sciences Prague, Dept. of Systems Engineering
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |