Příspěvek pojednává o reklamě jako komunikačním prostředku. Po vymezení pojmu „reklama“ se zabývá její přeměnou v mezinárodní a celospolečenský fenomén moderního světa. Přináší pohled na reklamu jako na proces komunikace. Důraz je však kladen zejména na společenský rozměr reklamy, na její vliv při vytváření hodnot, postojů a přání jednotlivců. Závěrečná část textu se zabývá etickými problémy reklamy.
Příspěvek pojednává o reklamě jako komunikačním prostředku. Po vymezení pojmu „reklama“ se zabývá její přeměnou v mezinárodní a celospolečenský fenomén moderního světa. Přináší pohled na reklamu jako na proces komunikace. Důraz je však kladen zejména na společenský rozměr reklamy, na její vliv při vytváření hodnot, postojů a přání jednotlivců. Závěrečná část textu se zabývá etickými problémy reklamy. (cs)
The article deals whit the commercial as a way of communication. The concept of commercial is going to be defined here... (en)