Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Elektronická výuka je jednou z moderních technologií výuky. Ale i přes všechny možnosti, které elektronická výuka poskytuje, je příprava kurzů pro distanční vzdělávání velmi složitá a náročná na přípravu. Elektronické výukové kurzy lze rozdělit na on-line a off-line kurzy pro distanční a prezenční výuku. Společným rysem všech těchto kurzů je to, že se skládají z jednotlivých lekcí. Lekce by měli být uspořádány hierarchickým způsobem (například jako v běžných papírových výukových materiálech): úvodní lekce, lekce pro výuku nové látky, opakovací a testovací lekce a organizační lekce. Také struktura jednotlivých lekcí by měla být správně uspořádána. Lekce by se měla skládat z těchto částí: obsah, plán výuky, podmínky splnění kurzu, lekce pro výuku nového učiva, testovací část, informace a seznam literatury. Velmi důležitou součástí lekce je právě část testovací, neboť ta zprostředkovává zpětnou vazbu a dává studentovi i lektorovi informaci o tom, jak student zvládá vyučovanou látku. I v elektronických v
- Elektronická výuka je jednou z moderních technologií výuky. Ale i přes všechny možnosti, které elektronická výuka poskytuje, je příprava kurzů pro distanční vzdělávání velmi složitá a náročná na přípravu. Elektronické výukové kurzy lze rozdělit na on-line a off-line kurzy pro distanční a prezenční výuku. Společným rysem všech těchto kurzů je to, že se skládají z jednotlivých lekcí. Lekce by měli být uspořádány hierarchickým způsobem (například jako v běžných papírových výukových materiálech): úvodní lekce, lekce pro výuku nové látky, opakovací a testovací lekce a organizační lekce. Také struktura jednotlivých lekcí by měla být správně uspořádána. Lekce by se měla skládat z těchto částí: obsah, plán výuky, podmínky splnění kurzu, lekce pro výuku nového učiva, testovací část, informace a seznam literatury. Velmi důležitou součástí lekce je právě část testovací, neboť ta zprostředkovává zpětnou vazbu a dává studentovi i lektorovi informaci o tom, jak student zvládá vyučovanou látku. I v elektronických v (cs)
- E-learning is one of modern form of education but preparation courses for distance education is very difficult. We can divide courses for e-learning: online courses and off-line courses for distance and present education. Common feature of all this courses is, that they are consist of lessons. Lessons should be organizate hierarchical (alike as in common „paper“ lecture notes). Basic types of lessons are introductory lesson, losson for teaching, lesson for revise and testing and organizational lesson. A sturucture of lessons should be standardized too, for example from this parts: a content, a schedule, education part, a quiz and test, an information and literature. Very important part of lesson is trstiny part, which intermediate feed back. Testing part gives student and tutor information how student understand taught problems. In electronic learning courses has tutor an important possition too. His main target in e-learning isn´t in primary learning, but in managing of courses and leasing stude (en)
|
Title
| - Quides of creation electronic learning courses (en)
- Zásady tvorby elektronických výukových kurzů
- Zásady tvorby elektronických výukových kurzů (cs)
|
skos:prefLabel
| - Quides of creation electronic learning courses (en)
- Zásady tvorby elektronických výukových kurzů
- Zásady tvorby elektronických výukových kurzů (cs)
|
skos:notation
| - RIV/60460709:41110/04:8873!RIV/2005/MSM/411105/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60460709:41110/04:8873
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - E-learning, distance and present education, on-line courses, off-line courses, lessons, feedback, tutor (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník příspěvků - doktorandský seminář
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Česká zemědělská univerzita v Praze. Provozně ekonomická fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |