Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Budoucí úspěch distančního vzdělávání (DiV) v ČR závisí rovněž na včasné a kvalitní přípravě nynějších žáků základních škol v oblasti informačních a komunikačních technologií, neboť s těmito technologiemi je DiV stále více spojeno. Autoři článku se domnívají, že pro optimální čas zahájení této přípravy je věk mezi 12 a 15 lety života, který v ČR koresponduje se druhým stupněm základní školy. Po vymezení pojmu informatický profil se pozornost autorů zaměřuje na vybranou základní školu. Jsou prezentovány výsledky provedeného dotazníkového šetření. Nakonec jsou formulovány závěry vzhledem k distančnímu vzdělávání v ČR.
- Budoucí úspěch distančního vzdělávání (DiV) v ČR závisí rovněž na včasné a kvalitní přípravě nynějších žáků základních škol v oblasti informačních a komunikačních technologií, neboť s těmito technologiemi je DiV stále více spojeno. Autoři článku se domnívají, že pro optimální čas zahájení této přípravy je věk mezi 12 a 15 lety života, který v ČR koresponduje se druhým stupněm základní školy. Po vymezení pojmu informatický profil se pozornost autorů zaměřuje na vybranou základní školu. Jsou prezentovány výsledky provedeného dotazníkového šetření. Nakonec jsou formulovány závěry vzhledem k distančnímu vzdělávání v ČR. (cs)
- The future success of distance learning in the Czech Republic should be also based on the quality informatics preparation of the Czech youth. It seems to be that the age interval from 12 to 15 is a crucial period for the acquisition of basic knowledge and skills in the field of informatics. This age interval corresponds with the upper level of basic schools in the Czech Republic. Firstly, the definition of the informatics profile is stated and its description is formulated. Secondly, the authors proceed to a specific situation in a selected basic school. The main results of a questionnaire survey are presented. Finally, the conclusions focused on the successful distance learning usage in the Czech Republic are specified. (en)
|
Title
| - One of the Prerequisites for the Success of Future Distance Learning (en)
- Jeden z předpokladů úspěchu budoucího distančního vzdělávání
- Jeden z předpokladů úspěchu budoucího distančního vzdělávání (cs)
|
skos:prefLabel
| - One of the Prerequisites for the Success of Future Distance Learning (en)
- Jeden z předpokladů úspěchu budoucího distančního vzdělávání
- Jeden z předpokladů úspěchu budoucího distančního vzdělávání (cs)
|
skos:notation
| - RIV/60162694:G43__/12:00476298!RIV13-MO0-G43_____
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60162694:G43__/12:00476298
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - distance learning; basic school; information and communication technologies; feedback (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - 7th DisCo Conference Reader: New Media and Education
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Hrubý, Miroslav
- Huclová, Miroslava
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Centre for Higher Education Studies Prague
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |