Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Each enterprise has its own specific culture. If the corporate culture is set appropriately, it has a positive influence not only on the employees, but also on the customers, and it affects corporate strategy and supports the enterprise's aims achievement as well. Last but not least, desirable dimensions of corporate culture are the factor of the prosperity of the enterprise in the local and global environment. The care about corporate culture becomes an important trend in today's global society for these reasons. The article has been created within the project of the Grant Agency of the University of South Bohemia numbered GAJU 039/2013/S ?Human resources management of small and medium-sized enterprises?. The article has been based on the data obtained during the preliminary research of this project. Our article deals with selected aspects of corporate culture in small and medium-sized enterprises within the defined region. The main aim of this paper is identification, analysis and evaluation of selected dimensions of corporate culture in small and medium-sized enterprises and the determination of their importance for small and medium-sized enterprise management. Further we aimed at statistical analysis of the causal effect of each individual dimension in selected categories of small and medium-sized enterprises. (en)
- Každý podnik má svou vlastní a specifickou kulturu. Pokud je podniková kultura vhodně nastavena, má pozitivní vliv nejen na zaměstnance podniku, ale také na zákazníky, ovlivňuje podnikovou strategii a měla by také podporovat dosažení cílů podniku. V neposlední řadě žádoucí dimenze podnikové kultury jsou faktorem prosperity podniku v lokálním i globálním prostředí a také z těchto důvodů se péče o podnikovou kulturu stává významným trendem v dnešní globalizované společnosti. Příspěvek vznikl za podpory projektu Grantové agentury Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích GAJU 039/2013/S ?Management lidských zdrojů malých a středních podniků?. Přičemž příspěvek vychází z dat získaných v rámci předvýzkumu tohoto projektu. Tento příspěvek se zabývá vybranými aspekty podnikové kultury v malých a středních podnicích daného regionu. Cílem příspěvku je identifikace, analýza a hodnocení vybraných dimenzí podnikové kultury v malých a středních podnicích v rámci vymezeného regionu a přiblížení jejich významu pro řízení malých a středních podniků. Dále statisticky analyzovat kauzální efekt hodnocení jednotlivých dimenzí mezi zvolenými kategoriemi malých a středních podniků.
- Každý podnik má svou vlastní a specifickou kulturu. Pokud je podniková kultura vhodně nastavena, má pozitivní vliv nejen na zaměstnance podniku, ale také na zákazníky, ovlivňuje podnikovou strategii a měla by také podporovat dosažení cílů podniku. V neposlední řadě žádoucí dimenze podnikové kultury jsou faktorem prosperity podniku v lokálním i globálním prostředí a také z těchto důvodů se péče o podnikovou kulturu stává významným trendem v dnešní globalizované společnosti. Příspěvek vznikl za podpory projektu Grantové agentury Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích GAJU 039/2013/S ?Management lidských zdrojů malých a středních podniků?. Přičemž příspěvek vychází z dat získaných v rámci předvýzkumu tohoto projektu. Tento příspěvek se zabývá vybranými aspekty podnikové kultury v malých a středních podnicích daného regionu. Cílem příspěvku je identifikace, analýza a hodnocení vybraných dimenzí podnikové kultury v malých a středních podnicích v rámci vymezeného regionu a přiblížení jejich významu pro řízení malých a středních podniků. Dále statisticky analyzovat kauzální efekt hodnocení jednotlivých dimenzí mezi zvolenými kategoriemi malých a středních podniků. (cs)
|
Title
| - Corporate culture as an important factor of the prosperity of enterprises in the local and global environment (en)
- Podniková kultura jako významný faktor prosperity podniků v lokálním i globálním prostředí
- Podniková kultura jako významný faktor prosperity podniků v lokálním i globálním prostředí (cs)
|
skos:prefLabel
| - Corporate culture as an important factor of the prosperity of enterprises in the local and global environment (en)
- Podniková kultura jako významný faktor prosperity podniků v lokálním i globálním prostředí
- Podniková kultura jako významný faktor prosperity podniků v lokálním i globálním prostředí (cs)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12510/13:43885821!RIV14-MSM-12510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12510/13:43885821
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Corporate culture, Human resource management, Small and medium-sized enterprises (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Faktory prosperity podniků v lokálním a globálním prostředí optikou roku 2013
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Duspivová, Marie
- Krninská, Růžena
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Vysoká škola ekonomická v Praze
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |