About: CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT AS A KEY DATA SOURCE FOR BUILDING OF STRATEGIES AND PROCESSES OF SMALL AND MIDDLE SIZED ENTERPRISES     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Klíčovou úlohou procesního řízení je trvalé zlepšování jednotlivých částí procesů a zlepšování vztahů mezi jednotlivými částmi procesních map. Pro malé a střední podniky je důsledné dodržování řízení vztahů se zákazníky (CMR), často jediným prostředkem k získávání informací při vytváření strategií a jednou z důležitých koncepcí zvyšování kvality procesů. Článek se zabývá dílčími výsledky šetření mezi 40 zákazníky a ukazuje možné směry změn v obchodních strategiích a v jednotlivých procesech obchodní společnosti.
  • Klíčovou úlohou procesního řízení je trvalé zlepšování jednotlivých částí procesů a zlepšování vztahů mezi jednotlivými částmi procesních map. Pro malé a střední podniky je důsledné dodržování řízení vztahů se zákazníky (CMR), často jediným prostředkem k získávání informací při vytváření strategií a jednou z důležitých koncepcí zvyšování kvality procesů. Článek se zabývá dílčími výsledky šetření mezi 40 zákazníky a ukazuje možné směry změn v obchodních strategiích a v jednotlivých procesech obchodní společnosti. (cs)
  • The main topic of process management is a permanent improving of individual processes and improving of relationships among individual parts of the process maps. The consistent following of customer relationship management (CRM) is often the only way of obtaining information in developing strategies and one of the important concepts theirs quality improvement processes. The paper deals with the partial results of the survey of 40 customers and shows the possible directions of changes in business strategies and business processes of the company. (en)
Title
  • CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT AS A KEY DATA SOURCE FOR BUILDING OF STRATEGIES AND PROCESSES OF SMALL AND MIDDLE SIZED ENTERPRISES (en)
  • ŘÍZENÍ VZTAHŮ SE ZÁKAZNÍKY JAKO KLÍČOVÝ ZDROJ DAT PŘI BUDOVÁNÍ STRATEGIÍ A PROCESŮ MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ
  • ŘÍZENÍ VZTAHŮ SE ZÁKAZNÍKY JAKO KLÍČOVÝ ZDROJ DAT PŘI BUDOVÁNÍ STRATEGIÍ A PROCESŮ MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ (cs)
skos:prefLabel
  • CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT AS A KEY DATA SOURCE FOR BUILDING OF STRATEGIES AND PROCESSES OF SMALL AND MIDDLE SIZED ENTERPRISES (en)
  • ŘÍZENÍ VZTAHŮ SE ZÁKAZNÍKY JAKO KLÍČOVÝ ZDROJ DAT PŘI BUDOVÁNÍ STRATEGIÍ A PROCESŮ MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ
  • ŘÍZENÍ VZTAHŮ SE ZÁKAZNÍKY JAKO KLÍČOVÝ ZDROJ DAT PŘI BUDOVÁNÍ STRATEGIÍ A PROCESŮ MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ (cs)
skos:notation
  • RIV/60076658:12510/12:43884571!RIV13-MSM-12510___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • N
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 165758
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/60076658:12510/12:43884571
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Customer relationship management, Processes, Strategy, Information. (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [E305ED9EF939]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • České Budějovice
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • České Budějovice
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Inproforum Junior 2012 Řízení a ekonomika malých a středních podniků
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Kainz, Aleš
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Ekonomická fakulta
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7394-382-0
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 12510
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software