Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V dnešní době dochází k vytváření nových, hlavně interaktivních studijních materiálů, aby probíraná látka byla co nejlépe pochopena a hlavně také studenty bavila. Někdy je ovšem obtížné vžít se do role uvažování studentů a zvolit nejlepší metodu. Interaktivní testování se statistickým vyhodnocením datby mohlo tuto otázku pomoci vyřešit. Získaná data nám přesně řeknou, kolik času potřebují studenti k řešení jednotlivých úloh, zda vůbec student danou úlohu řeší nebo ji hned vynechává. Mohli bychom na základě získaných dat lépe pochopit uvažování studentů?
- V dnešní době dochází k vytváření nových, hlavně interaktivních studijních materiálů, aby probíraná látka byla co nejlépe pochopena a hlavně také studenty bavila. Někdy je ovšem obtížné vžít se do role uvažování studentů a zvolit nejlepší metodu. Interaktivní testování se statistickým vyhodnocením datby mohlo tuto otázku pomoci vyřešit. Získaná data nám přesně řeknou, kolik času potřebují studenti k řešení jednotlivých úloh, zda vůbec student danou úlohu řeší nebo ji hned vynechává. Mohli bychom na základě získaných dat lépe pochopit uvažování studentů? (cs)
- Today, there is a boom of new, primarily interactive, teaching materials presenting the given subject matter in an understandable, interesting and amusing way. Sometimes, it is difficult to identify the way of students' thinking and to choose the right teaching method. Interactive testing with a statistical evaluating could solve this problem. The obtained data and their statistical analysis may tell us how much time students need to solve particular mathematical problems, if they are able to solve it or not. (en)
|
Title
| - Interactive Teaching Focusing on the Probability Methods (en)
- Interaktivní výuka se zaměřením na pravděpodobnostní metody
- Interaktivní výuka se zaměřením na pravděpodobnostní metody (cs)
|
skos:prefLabel
| - Interactive Teaching Focusing on the Probability Methods (en)
- Interaktivní výuka se zaměřením na pravděpodobnostní metody
- Interaktivní výuka se zaměřením na pravděpodobnostní metody (cs)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12510/12:43883309!RIV13-MSM-12510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12510/12:43883309
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - probability; combinatorics; interactive testing; testing (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Hradec Králové
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |