Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Dopad automobilové dopravy zaznamenává (bez nadsázky) každý z nás. Při denní dojížďce do zaměstnání, dovolené, volnočasových aktivit atd. účastníci silničního provozu zaznamenávají určitou úroveň intenzity dopravy. Úroveň intenzity je zásadní pro délku času stráveného na cestě, tedy prostorového přemístění účastníků dopravního systému. Konkrétně se zpravidla jedná o nepřímo úměrný vztah intenzity a času. Příspěvek se zabývá modelem měření optimální intenzity na silnicích I. třídy navrženou na základě normy ČSN 73 6101- Projektování silnic a dálnic. Na základě navrženého modelu jsou silnice I. tříd na území Jihočeského kraje prozkoumány a jsou vypočítány hodnoty intenzit a přetížení silnic.
- Dopad automobilové dopravy zaznamenává (bez nadsázky) každý z nás. Při denní dojížďce do zaměstnání, dovolené, volnočasových aktivit atd. účastníci silničního provozu zaznamenávají určitou úroveň intenzity dopravy. Úroveň intenzity je zásadní pro délku času stráveného na cestě, tedy prostorového přemístění účastníků dopravního systému. Konkrétně se zpravidla jedná o nepřímo úměrný vztah intenzity a času. Příspěvek se zabývá modelem měření optimální intenzity na silnicích I. třídy navrženou na základě normy ČSN 73 6101- Projektování silnic a dálnic. Na základě navrženého modelu jsou silnice I. tříd na území Jihočeského kraje prozkoumány a jsou vypočítány hodnoty intenzit a přetížení silnic. (cs)
- The impact of automobile transport is recognised (without exaggeration) by every one of us. At daily commuting to the work, holidays, free time-time activities and so on traffic participant register certain level traffic volume. Level of volume is fundamental for speed of participant's relocation, from time or speed perspective. Concretely generally there is inverse proportional relation between intensity and time. Paper deals with methodology measuring optimum intensity on roads I. classes designed on the grounds Standards ČSN 73 6101- Projecting roads and motorways. On the basic of designed model the roads 1st class in the South Bohemian region are researched and traffic volumes are calculated and also over load of roads. (en)
|
Title
| - MODEL VÝPOČTU OPTIMÁLNÍ INTENZITY NA SILNICÍCH I. TŘÍD JIHOČESKÉHO KRAJE
- MODEL VÝPOČTU OPTIMÁLNÍ INTENZITY NA SILNICÍCH I. TŘÍD JIHOČESKÉHO KRAJE (cs)
- THE MODEL OF CALCULATION OF TRAFFIC VOLUME ON ROADS 1ST CLASS IN THE SOUTH BOHEMIAN REGION (en)
|
skos:prefLabel
| - MODEL VÝPOČTU OPTIMÁLNÍ INTENZITY NA SILNICÍCH I. TŘÍD JIHOČESKÉHO KRAJE
- MODEL VÝPOČTU OPTIMÁLNÍ INTENZITY NA SILNICÍCH I. TŘÍD JIHOČESKÉHO KRAJE (cs)
- THE MODEL OF CALCULATION OF TRAFFIC VOLUME ON ROADS 1ST CLASS IN THE SOUTH BOHEMIAN REGION (en)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12510/11:43882268!RIV12-MSM-12510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12510/11:43882268
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - road transport, intensity, methodology (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Acta Universitatis Bohemiae Meridionales : vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |