About: Mobilní telefon jako nástroj cílené marketingové komunikace     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Tento článek uvádí výsledky výzkumu věnovanému vnímání komerčních zpráv zasílaných na mobilní telefony spotřebitelů. Výzkum byl proveden metodou náhodného výběru prostřednictvím dotazníkového šetření. Z výsledků vyplývá, že skupinou, která nejochotněji přijímá komerční zprávy jsou respondenti ve věku 16-25 let. Komerční zprávy ve formě SMS mají, v porovnání s klasickými metodami komunikace, mnoho výhod jak pro zadavatele, tak i pro samotné spotřebitele. Jako např. možnost bezprostřední interakce, bonusy, zacílení, vyčíslení efektivity kampaně a jiné. Článek klade důraz na výjimečnost tohoto způsobu marketingové komunikace, je v něm také poukázáno na různé problémy související s využíváním mobilního telefonu k cílené marketingové komunikaci.
  • Tento článek uvádí výsledky výzkumu věnovanému vnímání komerčních zpráv zasílaných na mobilní telefony spotřebitelů. Výzkum byl proveden metodou náhodného výběru prostřednictvím dotazníkového šetření. Z výsledků vyplývá, že skupinou, která nejochotněji přijímá komerční zprávy jsou respondenti ve věku 16-25 let. Komerční zprávy ve formě SMS mají, v porovnání s klasickými metodami komunikace, mnoho výhod jak pro zadavatele, tak i pro samotné spotřebitele. Jako např. možnost bezprostřední interakce, bonusy, zacílení, vyčíslení efektivity kampaně a jiné. Článek klade důraz na výjimečnost tohoto způsobu marketingové komunikace, je v něm také poukázáno na různé problémy související s využíváním mobilního telefonu k cílené marketingové komunikaci. (cs)
  • The paper discusses a research on possibility of sending and perception of commercial SMS. The survey was conducted by a questionnaire method using a sample of 500 respondents from south Czech Republic. Among the most important results one should point that respondents in age of 16-25 years are the most inclined to receive commercial message. But their decision depends on additional benefits. There are a few advantages as SMS as a tool of marketing communication is concerned, as a possibility of direct response for example. In the paper a uniqueness of this contact channel is underlined, but some of probable problems connected with m-communication as an offer of mobile operators is shown as well. (en)
Title
  • Mobilní telefon jako nástroj cílené marketingové komunikace
  • Mobilní telefon jako nástroj cílené marketingové komunikace (cs)
  • Mobile phone as a tool of target marketing communications (en)
skos:prefLabel
  • Mobilní telefon jako nástroj cílené marketingové komunikace
  • Mobilní telefon jako nástroj cílené marketingové komunikace (cs)
  • Mobile phone as a tool of target marketing communications (en)
skos:notation
  • RIV/60076658:12510/10:00012309!RIV11-MSM-12510___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • V
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 2
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 271712
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/60076658:12510/10:00012309
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • mobile telephone; marketing communication; mobile communication; European market (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [204E502EAC61]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Acta academica karviniensia
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 11
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Březinová, Monika
  • Minárová, M.
issn
  • 1212-415X
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 12510
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software