About: Mobil marketing     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Tento článek se zabývá jedním z moderních trendů v marketingové komunikaci, kterým je mobil marketing. Koncem roku 2008 bylo spuštěno několik projektů, které využívají k cílené marketingové komunikaci mobilní telefony spotřebitelů. Komerční zprávy jsou zasílány na základě souhlasu či registrace spotřebitelů na speciálních webových stránkách, například hellomobile.cz. Přínosem pro spotřebitele je bonus, který může mít více forem. Od zasílání peněz na účet, přes volné SMS/MMS a minuty, až po bonusy zasílané přímo operátorovi, na jejichž základě je spotřebiteli snížena paušální platba. Výhodou pro zadavatele takovéto reklamy je jednoznačně přesná segmentace a měřitelnost. Z výzkumu, který proběhl na EF JU v Českých Budějovicích v roce 2008 vyplývá, že tento způsob komunikace by přivítalo 45,9% respondentů. Tento výsledek je podpořen i průzkumy společností Omnicom Media Group a Mediaresearch. V případě společnosti Omnicom Media Group by komerční zprávy na mobilní telefon za bonus přivítalo 55,5% dotáz
  • Tento článek se zabývá jedním z moderních trendů v marketingové komunikaci, kterým je mobil marketing. Koncem roku 2008 bylo spuštěno několik projektů, které využívají k cílené marketingové komunikaci mobilní telefony spotřebitelů. Komerční zprávy jsou zasílány na základě souhlasu či registrace spotřebitelů na speciálních webových stránkách, například hellomobile.cz. Přínosem pro spotřebitele je bonus, který může mít více forem. Od zasílání peněz na účet, přes volné SMS/MMS a minuty, až po bonusy zasílané přímo operátorovi, na jejichž základě je spotřebiteli snížena paušální platba. Výhodou pro zadavatele takovéto reklamy je jednoznačně přesná segmentace a měřitelnost. Z výzkumu, který proběhl na EF JU v Českých Budějovicích v roce 2008 vyplývá, že tento způsob komunikace by přivítalo 45,9% respondentů. Tento výsledek je podpořen i průzkumy společností Omnicom Media Group a Mediaresearch. V případě společnosti Omnicom Media Group by komerční zprávy na mobilní telefon za bonus přivítalo 55,5% dotáz (cs)
  • This article deals with one of the modern trends in marketing communication, which is mobile marketing. Towards the end of 2008, several projects which use mobile phones for target marketing communication were launched. Commercial SMS´s are sent on the base of agreement or registration of the consumers on special websites, for example hellomobil.cz. The benefit for the consumers is the bonus which can have more forms - not only sending money to the account, free SMS´s/MMS´s and minutes but also the monthly tariff reduction from the operator. The advantage for the submitter of this kind of advertisements is target segmentation and measurability. From the research done at the EF JU in České Budějovice in 2008 it is clear that 45,9% informants would welcome this way of communication. This result is also backed up by the researches carried out by Omnicom Media Group and Mediaresearch companies. According to the results of the research done by Omnicom Media Group 55,5% informants would prefer comme (en)
Title
  • Mobil marketing
  • Mobil marketing (cs)
  • Mobile marketing (en)
skos:prefLabel
  • Mobil marketing
  • Mobil marketing (cs)
  • Mobile marketing (en)
skos:notation
  • RIV/60076658:12510/09:00011136!RIV10-MSM-12510___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • V
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 1
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 326590
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/60076658:12510/09:00011136
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • mobile marketing; target segment; segmentation; measurability (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [FA1D2B5291E7]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Acta Universitatis Bohemiae Meridionales : vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 12
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Rost, Michael
  • Březinová, Monika
issn
  • 1212-3285
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 12510
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software