About: Míra akceptace mobil marketingu v české společnosti     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Změna spotřebitelského chování vede ke změně marketingové komunikace, v současné době jsou častěji než dříve používány marketingové techniky cílené marketingové komunikace. Vedle direkt mailu, telemarketingu, e-mal marketingu a dalších sem řadíme i mobil marketing. Mobil marketing je realizován prostřednictvím mobilního telefonu spotřebitelů. Jeho výhody a nevýhody jsou zmíněny v tomto článku. Jak dalece jsou čeští spotřebitelé připraveni a ochotni přijímat komerční zprávy do mobilního telefonu je cílem výzkumu, z jehož výsledků vyplývá, že 54% respondentů nechce přijímat reklamní zprávy na svůj mobilní telefon a to ani za bonus, poskytnutý operátorem, 46% je ochotna přijímat reklamní zprávy na svůj mobilní telefon, z čehož pouze 7% bez bonusu. K podobným výsledkům dospěla i firma Mediaresearch, která prováděla výzkum v roce 2008. V tomto výzkumu bylo 45 % respondentů ochotno přijímat reklamní zprávy na mobilní telefon.
  • Změna spotřebitelského chování vede ke změně marketingové komunikace, v současné době jsou častěji než dříve používány marketingové techniky cílené marketingové komunikace. Vedle direkt mailu, telemarketingu, e-mal marketingu a dalších sem řadíme i mobil marketing. Mobil marketing je realizován prostřednictvím mobilního telefonu spotřebitelů. Jeho výhody a nevýhody jsou zmíněny v tomto článku. Jak dalece jsou čeští spotřebitelé připraveni a ochotni přijímat komerční zprávy do mobilního telefonu je cílem výzkumu, z jehož výsledků vyplývá, že 54% respondentů nechce přijímat reklamní zprávy na svůj mobilní telefon a to ani za bonus, poskytnutý operátorem, 46% je ochotna přijímat reklamní zprávy na svůj mobilní telefon, z čehož pouze 7% bez bonusu. K podobným výsledkům dospěla i firma Mediaresearch, která prováděla výzkum v roce 2008. V tomto výzkumu bylo 45 % respondentů ochotno přijímat reklamní zprávy na mobilní telefon. (cs)
  • A change of the consumer behaviour leads to change of the marketing communication, in this time are more use then before tools of target marketing communication. Besides to Direct marketing, Telemarketing, E-mail marketing and others, we used Mobil marketing too. Mobil marketing is realized by the consumer´s mobile phone. Advantage and disadvantage are mentioned in this article. To what extent are the Czech consumer ready for Mobil marketing is the aim of the research, from whose resulting, that 54% of respondents don?t wont obtain a commercial message to their mobile phone not at any bonus, from mobile operator, 46% are disposed to obtain comm.. message, thereout just 7% without any bonus. Similar results find the Mediaresearch company, which did similar research in the 2008. The result was 45% of respondents wants? to obtain a commercial message to their mobile phone. (en)
Title
  • Míra akceptace mobil marketingu v české společnosti
  • Míra akceptace mobil marketingu v české společnosti (cs)
  • Acceptance ratio of mobile marketing in the Czech population (en)
skos:prefLabel
  • Míra akceptace mobil marketingu v české společnosti
  • Míra akceptace mobil marketingu v české společnosti (cs)
  • Acceptance ratio of mobile marketing in the Czech population (en)
skos:notation
  • RIV/60076658:12510/09:00011134!RIV10-MSM-12510___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • V
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 2
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 326470
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/60076658:12510/09:00011134
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • mobilemarketing; telemarketing; target marketing communication (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [B7D9DB8E7715]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • AUSPICIA : recenzovaný časopis pro otázky společenských věd
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 6
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Březinová, Monika
issn
  • 1214-4967
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 12510
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software