About: Nové trendy v marketingové komunikaci     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • V důsledku změny pasívního přijímání marketingových informací zákazníkem na aktivní se mění i marketingová komunikace, a to z masové marketingové komunikace na cílenou marketingovou komunikaci. Tento článek se zabývá jedním z nástrojů internetového marketingu, konkrétně se zaměřuje na e-mail marketing. Srovnává tento způsob cílené marketingové komunikace za využití internetu jako média s masovým způsobem marketingové komunikace s využitím klasických médií, a to v oblasti nákladů na akvizici, retenci, výrobu a CRM nákladů. Dále pak v oblasti penetrace trhu, rychlosti odezvy a identifikace. Z výsledků vyplývá, že e-mail marketing při svém správném použití je bezkonkurenční nástroj pro retenci. Pro akvizici se z důvodů nákladů a stále rostoucího podílu spamu hodí spíše jiné nástroje cílené marketingové komunikace. Z pohledu penetrace trhu, rychlosti odezvy a identifikace je účinnost internetu jako média pro e-mail marketing velmi vysoká.
  • V důsledku změny pasívního přijímání marketingových informací zákazníkem na aktivní se mění i marketingová komunikace, a to z masové marketingové komunikace na cílenou marketingovou komunikaci. Tento článek se zabývá jedním z nástrojů internetového marketingu, konkrétně se zaměřuje na e-mail marketing. Srovnává tento způsob cílené marketingové komunikace za využití internetu jako média s masovým způsobem marketingové komunikace s využitím klasických médií, a to v oblasti nákladů na akvizici, retenci, výrobu a CRM nákladů. Dále pak v oblasti penetrace trhu, rychlosti odezvy a identifikace. Z výsledků vyplývá, že e-mail marketing při svém správném použití je bezkonkurenční nástroj pro retenci. Pro akvizici se z důvodů nákladů a stále rostoucího podílu spamu hodí spíše jiné nástroje cílené marketingové komunikace. Z pohledu penetrace trhu, rychlosti odezvy a identifikace je účinnost internetu jako média pro e-mail marketing velmi vysoká. (cs)
  • In consequence of change of passive intake of the marketing information to the active intake from the consumer side is the marketing communication changing too, from the public communication to the targeted communication. This article is focusing on the new trends in marketing communications. The article compare the new ways of marketing communications and the traditional ways, in the area of acquisition cost, retention cost, and CRN cost, and next like the penetration of market, speed of response and identification. We can say, on the base of the results that the e-mail marketing, like the instrument of marketing communication, is more suitable for the retention then for the acquisition. The e-mail marketing is the most suitable instrument for the target of custom-segment. (en)
Title
  • Nové trendy v marketingové komunikaci
  • New Trends in the Marketing Communication (en)
  • Nové trendy v marketingové komunikaci (cs)
skos:prefLabel
  • Nové trendy v marketingové komunikaci
  • New Trends in the Marketing Communication (en)
  • Nové trendy v marketingové komunikaci (cs)
skos:notation
  • RIV/60076658:12510/08:00012284!RIV11-MSM-12510___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • V
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 2
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 383226
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/60076658:12510/08:00012284
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • marketing communication; e-mail marketing; retention; acquisition (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [F5CB1B2FB71B]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Acta Universitatis Bohemiae Meridionales : vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 11
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Březinová, Monika
issn
  • 1212-3285
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 12510
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software