About: Možnosti rozvoje maloobchodních služeb z regionálního pohledu     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Příspěvek prezentuje výsledky řešení etapy výzkumného záměru MSM 6007665806 %22Marketingové nástroje podpory regionálních trhů%22. Aktuálnost uplatňování marketingových nástrojů na regionálních trzích je dána především z hlediska tržních příležitostí malých a středních podniků v oblasti obchodu, zpracovatelského sektoru a výroby. O nevyužitém potenciálu lokálních trhů např. svědčí i změna strategie TOP retailerů (např. firmy Tesco), kteří v uvedeném prostoru uplatňují koncepce malých obchodních formátů. V posledních dvou letech dochází k přehodnocní atraktivity venkovského prostoru. Příležitosti vyváženého rozvoje tohoto území jsou spojeny s uplatňováním nových forem marketingu. Jde o komplexní pojetí marketingu místa, teritoriální marketing, destinační marketing a management a další. Výsledky prováděných výzkumů v rámci řešeného projektu ukazují na nevyužitý potenciál marketingových nástrojů především u malch a středních firem. Neznalost marketingu je hlavní brzdou konkurenceschopnosti regionál
  • Příspěvek prezentuje výsledky řešení etapy výzkumného záměru MSM 6007665806 %22Marketingové nástroje podpory regionálních trhů%22. Aktuálnost uplatňování marketingových nástrojů na regionálních trzích je dána především z hlediska tržních příležitostí malých a středních podniků v oblasti obchodu, zpracovatelského sektoru a výroby. O nevyužitém potenciálu lokálních trhů např. svědčí i změna strategie TOP retailerů (např. firmy Tesco), kteří v uvedeném prostoru uplatňují koncepce malých obchodních formátů. V posledních dvou letech dochází k přehodnocní atraktivity venkovského prostoru. Příležitosti vyváženého rozvoje tohoto území jsou spojeny s uplatňováním nových forem marketingu. Jde o komplexní pojetí marketingu místa, teritoriální marketing, destinační marketing a management a další. Výsledky prováděných výzkumů v rámci řešeného projektu ukazují na nevyužitý potenciál marketingových nástrojů především u malch a středních firem. Neznalost marketingu je hlavní brzdou konkurenceschopnosti regionál (cs)
  • This paper is a part of research project MSM 6007665806 in its part %22Marketing tools supporting regional markets%22. The topicality of usage of marketing tools on regional markets is mainly connected with the market opportunities of small and medium enterprises in areas like retailing, manufacturing and services. As strategies of several megaretailers like Tesco suggest, there is an unexploited potential for smaller retail concepts on the regional markets. This means that the attractiveness of rural space has changed in the last two years which has led to specific opportunities for a balanced development using new forms of marketing practices - e.g. city marketing, marketing of place and destination management and marketing. The results of our research suggest that there is an underused potential for the usage of basic marketing tools by small and medium enterprises. This unfamiliarity is one of the barriers to the improvement of their competitiveness. (en)
Title
  • Možnosti rozvoje maloobchodních služeb z regionálního pohledu
  • Možnosti rozvoje maloobchodních služeb z regionálního pohledu (cs)
  • Regional view on development possibilities of retail services (en)
skos:prefLabel
  • Možnosti rozvoje maloobchodních služeb z regionálního pohledu
  • Možnosti rozvoje maloobchodních služeb z regionálního pohledu (cs)
  • Regional view on development possibilities of retail services (en)
skos:notation
  • RIV/60076658:12510/08:00009440!RIV09-MSM-12510___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6007665806)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 380908
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/60076658:12510/08:00009440
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • marketing; retail; market opportunities; local markets; small and medium enterprises (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [73107ABD7B6B]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Košice
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Košice
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Vedecká rozprava k téme %22Trh, obchod a individuálna spotreba%22
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Hesková, Marie
  • Vojtko, Viktor
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Ekonomická univerzita v Bratislave
https://schema.org/isbn
  • 978-80-225-2633-3
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 12510
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 47 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software