Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - He ponders what it's skill and if necessary in informatics. In terms of the benefits of to science skills, identifies three areas. Indirect - support for non informatics activities. Direct - control applications in order to focus on the issues of jobs and operating procedures have automated. Cognitive - such as the ability to quickly analyze and generalize and form in information systems environment. He finds that skill is not enshrined in materials RVP. On the realized tasks in branch of teaching multimedia describes multidimensional dimension of tasks, thus their overlap into other areas than just SW control and principle of operation. It gives inspiration for teaching computer science and informatics teaching supported (en)
- Zamýšlí se nad tím, co je to zručnost a je-li v informatice potřebná. Z hlediska přínosu informatiky ke zručnosti, vymezuje tři oblasti. Nepřímou - podpora neinformatických činností. Přímou - ovládání aplikací s cílem zaměřit se na řešení problematiky úlohy a postupy ovládání mít zautomatizované. Kognitivní - jako schopnost rychle analyzovat, generalizovat a tvořit v prostředí informačních systémů. Zjišťuje, že zručnost není v materiálech RVP zakotvena. Na realizovaných úlohách v oblasti výuky multimédií popisuje několikadimenzionální rozměr úloh, tedy jejich přesah do jiných oblastí, než jen ovládání SW a princip činnosti. Dává tak inspiraci pro výuku informatiky a výuku informatikou podporovanou.
- Zamýšlí se nad tím, co je to zručnost a je-li v informatice potřebná. Z hlediska přínosu informatiky ke zručnosti, vymezuje tři oblasti. Nepřímou - podpora neinformatických činností. Přímou - ovládání aplikací s cílem zaměřit se na řešení problematiky úlohy a postupy ovládání mít zautomatizované. Kognitivní - jako schopnost rychle analyzovat, generalizovat a tvořit v prostředí informačních systémů. Zjišťuje, že zručnost není v materiálech RVP zakotvena. Na realizovaných úlohách v oblasti výuky multimédií popisuje několikadimenzionální rozměr úloh, tedy jejich přesah do jiných oblastí, než jen ovládání SW a princip činnosti. Dává tak inspiraci pro výuku informatiky a výuku informatikou podporovanou. (cs)
|
Title
| - Computer-aided development skills and creativity (en)
- Počítačem podporovaný rozvoj zručností a kreativity
- Počítačem podporovaný rozvoj zručností a kreativity (cs)
|
skos:prefLabel
| - Computer-aided development skills and creativity (en)
- Počítačem podporovaný rozvoj zručností a kreativity
- Počítačem podporovaný rozvoj zručností a kreativity (cs)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12410/14:43888170!RIV15-MSM-12410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12410/14:43888170
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - time reduction of direct teaching; multimédia; RVP; blended learning; Bloom's taxonomy; psychomotorics; knack (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| - Banská Bystrica, Slovensko
|
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Mateja Bela, Fakulta prírodných vied v Banskej Bystrici, Slovensko
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |