Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The chapter deals with the importance of implementation of reading literacy in the process of education because of evaluating it as one of the effective tools how to develop another kinds of literacy - including citizen literacy - with the aim to provide students with functional literacy. The aim of the study is to give not only theoretical exposition but also practical recommendations how to use reading literacy in teaching education about citizenship at a junior high-school. The use of selected texts having their own didactical potential helps to develop students'potencial in general and prepare them for their lives in a contemporary society and for their roles as active citizens in it. (en)
- Kapitola se zabývá významem implementace čtenářské gramotnosti do výchovně-vzdělávacího procesu, neboť v ní spočívá jeden z účinných nástrojů, jak lze rozvíjet ostatní gramotnosti - včetně gramotnosti občanské - tak, aby u žáků docházelo k nabytí tzv. funkční gramotnosti. Cílem studie je nejen teoretické pojednání o dané problematice, ale i praktická doporučení, jak využívat čtenářskou gramotnost ve výchově k občanství na 2. stupni ZŠ. Vhodně zvolené texty s patřičným didaktickým potenciálem napomáhají celkovému rozvoji žáka a jeho přípravě na společenskou realitu, v níž by měli participovat jako aktivní občané.
- Kapitola se zabývá významem implementace čtenářské gramotnosti do výchovně-vzdělávacího procesu, neboť v ní spočívá jeden z účinných nástrojů, jak lze rozvíjet ostatní gramotnosti - včetně gramotnosti občanské - tak, aby u žáků docházelo k nabytí tzv. funkční gramotnosti. Cílem studie je nejen teoretické pojednání o dané problematice, ale i praktická doporučení, jak využívat čtenářskou gramotnost ve výchově k občanství na 2. stupni ZŠ. Vhodně zvolené texty s patřičným didaktickým potenciálem napomáhají celkovému rozvoji žáka a jeho přípravě na společenskou realitu, v níž by měli participovat jako aktivní občané. (cs)
|
Title
| - Využití čtenářské gramotnosti ve výchově k občanství na 2. stupni ZŠ
- Využití čtenářské gramotnosti ve výchově k občanství na 2. stupni ZŠ (cs)
- The Use of Reading Literacy in Teaching Education about Citizenship at a Junior High-School (en)
|
skos:prefLabel
| - Využití čtenářské gramotnosti ve výchově k občanství na 2. stupni ZŠ
- Využití čtenářské gramotnosti ve výchově k občanství na 2. stupni ZŠ (cs)
- The Use of Reading Literacy in Teaching Education about Citizenship at a Junior High-School (en)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12410/14:43887805!RIV15-MSM-12410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12410/14:43887805
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - reading literacy - citizen literacy - functional literacy - education about citizenship (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| - Č. Budějovice Jihočeská univerzita
|
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Helena Pavličíková, Helena Zbudilová a kol.: Aktuální otázky výchovy k občanství
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |