Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The article provides suggestions for kindergarten teachers for the development recognizing and imitating some graphic characters with abstract form (letters, numerals). It contains theoretical introduction which focuses on a characteristics and evolution of preschool child's recognizing and imitating some graphic characters with abstract form (letters, numerals). There are metodical processes of activities supporting with criterions for a personal diagnostics in the practical part. (en)
- Článek poskytuje náměty pedagogům mateřských škol pro rozvoj rozpoznávání a napodobování některých grafických znaků s abstraktní podobou (písmena, číslice). Obsahuje teoretický úvod do problematiky, který je zaměřen na charakteristiku a rozvoj rozpoznávání a napodobování některých grafických znaků s abstraktní podobou (písmena, číslice). V aplikační části jsou metodické postupy aktivit s kritérii pro individuální diagnostiku.
- Článek poskytuje náměty pedagogům mateřských škol pro rozvoj rozpoznávání a napodobování některých grafických znaků s abstraktní podobou (písmena, číslice). Obsahuje teoretický úvod do problematiky, který je zaměřen na charakteristiku a rozvoj rozpoznávání a napodobování některých grafických znaků s abstraktní podobou (písmena, číslice). V aplikační části jsou metodické postupy aktivit s kritérii pro individuální diagnostiku. (cs)
|
Title
| - Recognizing and imitating some graphic characters with abstract form (letters, numerals) (en)
- Rozpoznávání a napodobování některých grafických znaků s abstraktní podobou (písmena, číslice).
- Rozpoznávání a napodobování některých grafických znaků s abstraktní podobou (písmena, číslice). (cs)
|
skos:prefLabel
| - Recognizing and imitating some graphic characters with abstract form (letters, numerals) (en)
- Rozpoznávání a napodobování některých grafických znaků s abstraktní podobou (písmena, číslice).
- Rozpoznávání a napodobování některých grafických znaků s abstraktní podobou (písmena, číslice). (cs)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12410/14:43887224!RIV15-MSM-12410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12410/14:43887224
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - The National curriculum framework for preschool education, Kindergarten, graphic signs with abstract form, letters, numerals (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Očekávané výstupy v praxi mateřské školy : metodická podpora k připravované revizi RVP PV
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |