About: Authority and competency of the teacher     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • V textu se autor zabývá rozborem otázek autority učitele ve vztahu k formulování požadavků na efektivitu jeho vzdělávací činnosti. Souvislosti tématu lze dále spatřovat ve vazbě na utváření profesní role učitele a v kontextu s podmínkami pro přípravu a rozvoj těchto kompetencí. Text zpracovává některé teoretické otázky související s tímto problémem - věnuje se tématu autority, sleduje její souvislosti s osobnostními a profesními kompetencemi učitele a popisuje modely, které kompetence řeší ve vztahu k dalšímu vzdělávání lektorů. Velmi důležitým aspektem pro formování profesionality učitele je jeho kvalitní a systematická profesní příprava. Její podoba prošla od svého vzniku řadou změn a tento proces není a nemůže být nikdy ukončen. V textu zjednodušenou formou vystihujeme, do jaké míry se lze opřít při koncipování vzdělávacích programů učitelské přípravy o propracované kompetenční modely. Hledali jsme přitom inspiraci především v oblasti přípravy učitelů.
  • V textu se autor zabývá rozborem otázek autority učitele ve vztahu k formulování požadavků na efektivitu jeho vzdělávací činnosti. Souvislosti tématu lze dále spatřovat ve vazbě na utváření profesní role učitele a v kontextu s podmínkami pro přípravu a rozvoj těchto kompetencí. Text zpracovává některé teoretické otázky související s tímto problémem - věnuje se tématu autority, sleduje její souvislosti s osobnostními a profesními kompetencemi učitele a popisuje modely, které kompetence řeší ve vztahu k dalšímu vzdělávání lektorů. Velmi důležitým aspektem pro formování profesionality učitele je jeho kvalitní a systematická profesní příprava. Její podoba prošla od svého vzniku řadou změn a tento proces není a nemůže být nikdy ukončen. V textu zjednodušenou formou vystihujeme, do jaké míry se lze opřít při koncipování vzdělávacích programů učitelské přípravy o propracované kompetenční modely. Hledali jsme přitom inspiraci především v oblasti přípravy učitelů. (cs)
  • In this text author deals with the analysis of questioning the authority of teacher in relation to formulation of requirements for efficiency of his educational activity. Relevance of this subject is furthermore in the relation with formation of teacher's professional role and in context with conditions for preparation and development of these competencies in the programs of teacher's education. Text processes some theoretical questions related to this problem - deals with the subject of authority, follow its connection with personality and professional competencies of teacher. Crucial aspect for teacher's professionalism formation is his high-grade and systematic professional preparation. Its shape went since creation through series of changes and this process isn't and can't be finished. In the text we are describing in the simplified form to what extent we can rely on the sophisticated cognizant models during the creation of educational programs for teacher's preparation. We were looking for inspiration in particular in the area of teacher's preparation. (en)
Title
  • Authority and competency of the teacher (en)
  • Kompetence a autorita učitele
  • Kompetence a autorita učitele (cs)
skos:prefLabel
  • Authority and competency of the teacher (en)
  • Kompetence a autorita učitele
  • Kompetence a autorita učitele (cs)
skos:notation
  • RIV/60076658:12410/12:43884357!RIV13-MSM-12410___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • V
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 145072
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/60076658:12410/12:43884357
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • teacher's personal, social and professional competences, pedagogical skills, emotions (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [F8C7D766F7C4]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • České Budějovice
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • 1
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Pedagogika pedagogů. Tradice a současnost učitelství.
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Procházka, Miroslav
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Pedagogická fakulta
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7394-397-4
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 12410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software