Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek se zabývá aktuálními proměnami v pojetí vztahů mezi kulturní transmisí obsahu a jeho subjektivním konstruováním v didaktikách expresivních oborů. Výklad je ilustrován kazuistikami z psychosomatické hlasové výchovy, která slouží jako modelový příklad expresivního oboru se zdůrazněním tělesně zakotvené zkušenosti. Teoretická analýza pojetí obsahu v didaktikách expresivních oborů je v příspěvku založena na specifickém pojetí vztahů mezi výrazovou a významovou strukturou inspirovaném koncepcí extenzionálního a intenzionální významu.
- Příspěvek se zabývá aktuálními proměnami v pojetí vztahů mezi kulturní transmisí obsahu a jeho subjektivním konstruováním v didaktikách expresivních oborů. Výklad je ilustrován kazuistikami z psychosomatické hlasové výchovy, která slouží jako modelový příklad expresivního oboru se zdůrazněním tělesně zakotvené zkušenosti. Teoretická analýza pojetí obsahu v didaktikách expresivních oborů je v příspěvku založena na specifickém pojetí vztahů mezi výrazovou a významovou strukturou inspirovaném koncepcí extenzionálního a intenzionální významu. (cs)
- This contribution deals with the actual changes in the conceptualization of relations between content's cultural transmission and its subjective construction in didactics of expressive disciplines. The clarification is illustrated by case histories from a psychosomatic voice training that serves as a model case of an expressive discipline with emphasized body-anchored experience. Theoretical analysis of contents conceptualizations in expressive disciplines didactics is based on a specific conceptualization of relations between the structure of meaning and structure of expression inspired by concept of extensional and intensional meaning. (en)
|
Title
| - Individualizace ve vztahu ke kulturní transmisi v expresivních oborech.
- Individualizace ve vztahu ke kulturní transmisi v expresivních oborech. (cs)
- Individualization as related to a cultural transmission in expressive disciplines (en)
|
skos:prefLabel
| - Individualizace ve vztahu ke kulturní transmisi v expresivních oborech.
- Individualizace ve vztahu ke kulturní transmisi v expresivních oborech. (cs)
- Individualization as related to a cultural transmission in expressive disciplines (en)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12410/11:43882684!RIV12-MSM-12410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12410/11:43882684
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - expression, individualization, culture, intension, extension, meaning, structure (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Škola ? statický element v sociálnej dynamike
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Slavík, Jan
- Nohavová, Alena
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - IURA EDITION, spol.s.r.o.
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |