Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek je věnován výsledkům empirického výzkumu, resp. výzkumné sondy, který byl součástí disertační studie s názvem Kastellologie jako historicko-kulturní inspirační zdroj v oblasti výtvarné edukace. (Pospíšil, 2011) Práce hledala spojnice mezi mezní historickou disciplinou kastellologií a výtvarnou edukací v širokém kulturně společenském horizontu. Základním úkolem výzkumu, v rámci zmíněné studie, bylo vytvoření podpory historicko-srovnávací části práce a vytvoření náhledu do současnosti. Výzkumný problém sondy byl definován takto: Jakým způsobem využívají učitelé na 2. stupni základní školy témata a náměty související s kastellologií při výuce předmětu výtvarná výchova?
- Příspěvek je věnován výsledkům empirického výzkumu, resp. výzkumné sondy, který byl součástí disertační studie s názvem Kastellologie jako historicko-kulturní inspirační zdroj v oblasti výtvarné edukace. (Pospíšil, 2011) Práce hledala spojnice mezi mezní historickou disciplinou kastellologií a výtvarnou edukací v širokém kulturně společenském horizontu. Základním úkolem výzkumu, v rámci zmíněné studie, bylo vytvoření podpory historicko-srovnávací části práce a vytvoření náhledu do současnosti. Výzkumný problém sondy byl definován takto: Jakým způsobem využívají učitelé na 2. stupni základní školy témata a náměty související s kastellologií při výuce předmětu výtvarná výchova? (cs)
- The contribution is devoted to results of empirical research respectively the research probe, which was a part of a dissertation study entitled Castellology as historical and cultural source of inspiration in art education. (Pospisil, 2011) Work sought a link between marginal historical discipline castellology and art educating in broad cultural and social horizons. The basic purpose of the research, the study said, was to build a support of comparative historical part of the work and to create an insight into the present. The research problem of the probe were defined as follows: How do teachers on the 2nd grade of primary school use the topics and themes related to castellology in art education? (en)
|
Title
| - The use of castellology themes in the art education (en)
- Uplatnění kastellologických témat ve výtvarné výchově
- Uplatnění kastellologických témat ve výtvarné výchově (cs)
|
skos:prefLabel
| - The use of castellology themes in the art education (en)
- Uplatnění kastellologických témat ve výtvarné výchově
- Uplatnění kastellologických témat ve výtvarné výchově (cs)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12410/11:43882385!RIV12-MSM-12410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12410/11:43882385
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Castellology, monument preservation, historical monuments education, education of art (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| - Univerzita Mateja Bela v Bánské Bystrici
|
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Didaktika výtvarného umenia - koncepty, kontexty, prax
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Mateja Bela v Bánské Bystrici
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |