About: Diverzita a klasifikace živočichů ve výuce biologie: implicitní signály opakované sondy znalostí a jejich vývoje, adresované teorii a praxi výuky na ZŠ a gymnáziích     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • V dvacetiletých intervalech, v šedesátých a osmdesátých letech dvacátého století a prvních sedmi letech nového (21.) století byl mezi žáky a studenty opakovaně prováděn různými autory orientační monitoring znalostí živočichů. Testovány byly znalosti žáků na druhém stupni ZŠ, na vyšším gymnáziu a začínajících vysokoškolských studentů učitelství, v jejichž profesním kurikulu je zahrnuta biologie či přírodověda. Výsledky tohoto výzkumu mohou ilustrovat i úroveň a efektivitu výsledků výuky v rámci různých, v České republice se postupně měnících, koncepcí vzdělávání a vyučování. Proto jsou výsledky diskutovány právě z hlediska efektivity výuky biologie i z hlediska smysluplné strukturace a uspořádání učiva na ZŠ a SŠ.
  • V dvacetiletých intervalech, v šedesátých a osmdesátých letech dvacátého století a prvních sedmi letech nového (21.) století byl mezi žáky a studenty opakovaně prováděn různými autory orientační monitoring znalostí živočichů. Testovány byly znalosti žáků na druhém stupni ZŠ, na vyšším gymnáziu a začínajících vysokoškolských studentů učitelství, v jejichž profesním kurikulu je zahrnuta biologie či přírodověda. Výsledky tohoto výzkumu mohou ilustrovat i úroveň a efektivitu výsledků výuky v rámci různých, v České republice se postupně měnících, koncepcí vzdělávání a vyučování. Proto jsou výsledky diskutovány právě z hlediska efektivity výuky biologie i z hlediska smysluplné strukturace a uspořádání učiva na ZŠ a SŠ. (cs)
  • Monitoring of knowledge of animal diversity was repeatedly realized in the sixtyies and eighties of twentieth century and in the start of the new (21s`) century. This knowledge were investigated in samples of primary and secondary school pupils as well as in starting students of teaching with complete or partial biological curriculum. Results can illustrate quality and effectivity of teaching in the framework of continually changing conceptions of education and teaching in the Czech republic. For this reason, results are discussed from the following points of view: (a) efectivity of biology teaching and (b) composition of teaching matter in the primary and secondary schools. (en)
Title
  • Diverzita a klasifikace živočichů ve výuce biologie: implicitní signály opakované sondy znalostí a jejich vývoje, adresované teorii a praxi výuky na ZŠ a gymnáziích
  • Diverzita a klasifikace živočichů ve výuce biologie: implicitní signály opakované sondy znalostí a jejich vývoje, adresované teorii a praxi výuky na ZŠ a gymnáziích (cs)
  • Diversity and classification of animals as a matter of the biology teaching: implicit signals of the periodically realized study of knowledge and their development, addressed to the teaching in primary and secondary schools. (en)
skos:prefLabel
  • Diverzita a klasifikace živočichů ve výuce biologie: implicitní signály opakované sondy znalostí a jejich vývoje, adresované teorii a praxi výuky na ZŠ a gymnáziích
  • Diverzita a klasifikace živočichů ve výuce biologie: implicitní signály opakované sondy znalostí a jejich vývoje, adresované teorii a praxi výuky na ZŠ a gymnáziích (cs)
  • Diversity and classification of animals as a matter of the biology teaching: implicit signals of the periodically realized study of knowledge and their development, addressed to the teaching in primary and secondary schools. (en)
skos:notation
  • RIV/60076658:12410/07:00008129!RIV08-MSM-12410___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 61-64
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S, V
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 417704
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/60076658:12410/07:00008129
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • animal; knowledge; trends; teaching (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [68BE291BD4E2]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Bratislava
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • ScienEdu: Aktuálne trendy vo vyučování přírodovědných predmetov. 28 - 30 máj 2007.
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Papáček, Miroslav
  • Šafářová, Lenka
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • ŠEVT, a.s.
https://schema.org/isbn
  • 978-80-88707-90-5
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 12410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software