Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V dvacetiletých intervalech, v šedesátých a osmdesátých letech dvacátého století a prvních sedmi letech nového (21.) století byl mezi žáky a studenty opakovaně prováděn různými autory orientační monitoring znalostí živočichů. Testovány byly znalosti žáků na druhém stupni ZŠ, na vyšším gymnáziu a začínajících vysokoškolských studentů učitelství, v jejichž profesním kurikulu je zahrnuta biologie či přírodověda. Výsledky tohoto výzkumu mohou ilustrovat i úroveň a efektivitu výsledků výuky v rámci různých, v České republice se postupně měnících, koncepcí vzdělávání a vyučování. Proto jsou výsledky diskutovány právě z hlediska efektivity výuky biologie i z hlediska smysluplné strukturace a uspořádání učiva na ZŠ a SŠ.
- V dvacetiletých intervalech, v šedesátých a osmdesátých letech dvacátého století a prvních sedmi letech nového (21.) století byl mezi žáky a studenty opakovaně prováděn různými autory orientační monitoring znalostí živočichů. Testovány byly znalosti žáků na druhém stupni ZŠ, na vyšším gymnáziu a začínajících vysokoškolských studentů učitelství, v jejichž profesním kurikulu je zahrnuta biologie či přírodověda. Výsledky tohoto výzkumu mohou ilustrovat i úroveň a efektivitu výsledků výuky v rámci různých, v České republice se postupně měnících, koncepcí vzdělávání a vyučování. Proto jsou výsledky diskutovány právě z hlediska efektivity výuky biologie i z hlediska smysluplné strukturace a uspořádání učiva na ZŠ a SŠ. (cs)
- Monitoring of knowledge of animal diversity was repeatedly realized in the sixtyies and eighties of twentieth century and in the start of the new (21s`) century. This knowledge were investigated in samples of primary and secondary school pupils as well as in starting students of teaching with complete or partial biological curriculum. Results can illustrate quality and effectivity of teaching in the framework of continually changing conceptions of education and teaching in the Czech republic. For this reason, results are discussed from the following points of view: (a) efectivity of biology teaching and (b) composition of teaching matter in the primary and secondary schools. (en)
|
Title
| - Diverzita a klasifikace živočichů ve výuce biologie: implicitní signály opakované sondy znalostí a jejich vývoje, adresované teorii a praxi výuky na ZŠ a gymnáziích
- Diverzita a klasifikace živočichů ve výuce biologie: implicitní signály opakované sondy znalostí a jejich vývoje, adresované teorii a praxi výuky na ZŠ a gymnáziích (cs)
- Diversity and classification of animals as a matter of the biology teaching: implicit signals of the periodically realized study of knowledge and their development, addressed to the teaching in primary and secondary schools. (en)
|
skos:prefLabel
| - Diverzita a klasifikace živočichů ve výuce biologie: implicitní signály opakované sondy znalostí a jejich vývoje, adresované teorii a praxi výuky na ZŠ a gymnáziích
- Diverzita a klasifikace živočichů ve výuce biologie: implicitní signály opakované sondy znalostí a jejich vývoje, adresované teorii a praxi výuky na ZŠ a gymnáziích (cs)
- Diversity and classification of animals as a matter of the biology teaching: implicit signals of the periodically realized study of knowledge and their development, addressed to the teaching in primary and secondary schools. (en)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12410/07:00008129!RIV08-MSM-12410___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12410/07:00008129
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - animal; knowledge; trends; teaching (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - ScienEdu: Aktuálne trendy vo vyučování přírodovědných predmetov. 28 - 30 máj 2007.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Papáček, Miroslav
- Šafářová, Lenka
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |