Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The benefit has a drift to meet with issues of research investigation which has a contact in Questionare interaction of teacherś styl there. It was aplicationed in the 5th clases of the Primary schools. Interaction teacher - pupil and pupil - teacher is a very important in the all actions and play significant role in the personality development of pupil and proffesional grow of trachet too. The atribution and conception education is necessary than it has structure from pupils, from parents, from colleagues and himself too. The questionaire enables all of these variants. (en)
- Příspěvek si klade za cíl seznámit s výsledky výzkumného šetření především aplikace Dotazníku interakčního stylu učitele na 1. stupni ZŠ ( v 5. třídách). Interakce učitel žáci, žáci - učitel je důležitá v celém edukačním procesu a hraje významnou roli v osobnostním rozvoji žáků a profesním růstu učitele. Pro zkvalitňování profesních kompetencí učitele i jeho pojetí vyučování je nezbytné, aby dostával zpětnou vazbu od žáků, popřípadě kolegů a rodičů žáků a současně, aby hodnotil sám sebe.Všechny tyto varianty Dotazník interakčního stylu umožňuje.
- Příspěvek si klade za cíl seznámit s výsledky výzkumného šetření především aplikace Dotazníku interakčního stylu učitele na 1. stupni ZŠ ( v 5. třídách). Interakce učitel žáci, žáci - učitel je důležitá v celém edukačním procesu a hraje významnou roli v osobnostním rozvoji žáků a profesním růstu učitele. Pro zkvalitňování profesních kompetencí učitele i jeho pojetí vyučování je nezbytné, aby dostával zpětnou vazbu od žáků, popřípadě kolegů a rodičů žáků a současně, aby hodnotil sám sebe.Všechny tyto varianty Dotazník interakčního stylu umožňuje. (cs)
|
Title
| - The Questionary Interaktion Style of Teacher (en)
- Dotazník interakčního stylu učitele na 1. stupni ZŠ
- Dotazník interakčního stylu učitele na 1. stupni ZŠ (cs)
|
skos:prefLabel
| - The Questionary Interaktion Style of Teacher (en)
- Dotazník interakčního stylu učitele na 1. stupni ZŠ
- Dotazník interakčního stylu učitele na 1. stupni ZŠ (cs)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12410/07:00008082!RIV08-GA0-12410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12410/07:00008082
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - teacher; ownclassification of teachers; interaction pupil – teacher; the form of education; interaction style of teacher (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...i/riv/kodPristupu
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/nosic
| |
http://linked.open...telVyzkumneZpravy
| - Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Franclová, Marta
- Zvolánková, Jitka
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |