Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Přehledová studie sestává ze tří částí. V první jsou vyloženy pojmy výkonová motivace a prožitky typu flow; současně se hledají vzájemné vztahy mezi nimi, což není běžné. Druhá část je věnována vztahovým normám, podle nichž jsou žáci ve škole hodnoceni, zejména normám sociálním, individuálním a kriteriálním. Třetí detailně probírá učitelovu orientaci na vztahové normy (z pohledu učitelů samotných i jejich žáků) a žákovskou orientaci na vztahové normy. Závěr konfrontuje dva typy žákovské orientace ve škole: orientaci na vztahové normy a orientaci na cil.
- Přehledová studie sestává ze tří částí. V první jsou vyloženy pojmy výkonová motivace a prožitky typu flow; současně se hledají vzájemné vztahy mezi nimi, což není běžné. Druhá část je věnována vztahovým normám, podle nichž jsou žáci ve škole hodnoceni, zejména normám sociálním, individuálním a kriteriálním. Třetí detailně probírá učitelovu orientaci na vztahové normy (z pohledu učitelů samotných i jejich žáků) a žákovskou orientaci na vztahové normy. Závěr konfrontuje dva typy žákovské orientace ve škole: orientaci na vztahové normy a orientaci na cil. (cs)
- In accordance with the theory of achievement motivation elaborated mainly by J. W. Aktinson and H. Heckhausen, it can be expected that the theory of flow and optimal experience (cf. mainly the channel model), i.e. concordance between challenges and skills, will apply to, or fit, only those subjects where there is a tendency to achieve success. Unlike subjects with a predominant tendency to achieve success, subjects with a tendency to avoid failure will experience anxiety (worry). Man and Stuchliková (in prep.) have tried to solve this problem in experimental conditions. These psychologists dealt with the compatibility between two approaches (flow and achievement motivation) via the computer-game Roboguard. Under experimentally controlled conditions, all parameters of the game and the situation were kept constant, apart from the difficulty of the level the participants had to play. Flow was assessed with the Czech version of the Flow Short Scale (FKS; Rheinberg, Vollmeyer and Engeser, 2002). There were (en)
|
Title
| - Výkonová motivace a prožitek typu flow
- Achievement Motivation and the Flow Experience (en)
- Výkonová motivace a prožitek typu flow (cs)
|
skos:prefLabel
| - Výkonová motivace a prožitek typu flow
- Achievement Motivation and the Flow Experience (en)
- Výkonová motivace a prožitek typu flow (cs)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12410/05:00006450!RIV06-MSM-12410___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12410/05:00006450
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - educational psychology; motivational psychology; achievement motivation; flow; reference norms orientations; diagnostics (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Man, František
- Mareš-J, Jiří
|
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |