Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Whether or not modification appears to be possible depends on motive construct you use. According to cognitive theory of motivation (e.g. Heckhausen) we can be successful in modifying pupils' motives. From Mc Clelland's point of view we can only be successful in modifying %22life management skills%22. Most of European studies on motive modification have started from Heckhausen's Cognitive Model of Motivation, where reference norm for the evaluation of achievement have been incorporated. Kinds of reference norms are defined. Some measures are introduced too, e.g. Questionnaire for Determining Reference - Norm Orientation, Minor Evaluation Task, etc. Teachers have the oppurtunity to evaluate their pupils on the following reference - norms: individual, social, and curricular. Each of the above mentioned reference - norms have both advantages and disadvantages. We recommend using individual - reference norm for satisfaction, enjoyement and fun. Pupil is evaluated in comparation to hi (en)
- Zdali je či není modifikace motivu možná, závisí na námi užívaném motivačním konstruktu. Ve shodě s kognitivní teorií motivace (e.g. Heckhausen) můžeme být úspěšní při modifikování motivace žáků. Z pohledu Mc Clellanda můžeme úspěšně modifikovat pouze %22life management skills%22. Většina evropských studií týkajících se problematiky změny motivu vychází z Heckhausenova Kognitivního modelu motivace, kde jsou důležitou proměnnou vztahové normy pro hodnocení výkonu. V práci jsou definovány druhy vztahových norem a jsou uvedeny některé diagnostické nástroje e.g. FEBO či MPÚ. Učitelé mají možnost hodnotit své žáky na těchto vztahových normách: individuální, sociální a kurikulární. Každá z těchto vztahových norem má jak své výhody, tak nevýhody. Doporučujeme učitelům prvního stupně ZŠ preferovat individuální vztahové normy. Žáci jsou srovnáváni vzhledem k jejich vlastním předcházejícím výkonům (intraindividuálně). To znamená, že žákům s nízkými schopnostmi jsou nabízeny méně obtížné úkoly, než žákům s
- Zdali je či není modifikace motivu možná, závisí na námi užívaném motivačním konstruktu. Ve shodě s kognitivní teorií motivace (e.g. Heckhausen) můžeme být úspěšní při modifikování motivace žáků. Z pohledu Mc Clellanda můžeme úspěšně modifikovat pouze %22life management skills%22. Většina evropských studií týkajících se problematiky změny motivu vychází z Heckhausenova Kognitivního modelu motivace, kde jsou důležitou proměnnou vztahové normy pro hodnocení výkonu. V práci jsou definovány druhy vztahových norem a jsou uvedeny některé diagnostické nástroje e.g. FEBO či MPÚ. Učitelé mají možnost hodnotit své žáky na těchto vztahových normách: individuální, sociální a kurikulární. Každá z těchto vztahových norem má jak své výhody, tak nevýhody. Doporučujeme učitelům prvního stupně ZŠ preferovat individuální vztahové normy. Žáci jsou srovnáváni vzhledem k jejich vlastním předcházejícím výkonům (intraindividuálně). To znamená, že žákům s nízkými schopnostmi jsou nabízeny méně obtížné úkoly, než žákům s (cs)
|
Title
| - Ovlivňování motivace žáků 1. stupně ZŠ učiteli
- Ovlivňování motivace žáků 1. stupně ZŠ učiteli (cs)
- Modifying pupils' motivation by their elementary school teachers. (en)
|
skos:prefLabel
| - Ovlivňování motivace žáků 1. stupně ZŠ učiteli
- Ovlivňování motivace žáků 1. stupně ZŠ učiteli (cs)
- Modifying pupils' motivation by their elementary school teachers. (en)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12410/05:00006434!RIV06-MSM-12410___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12410/05:00006434
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - motivational training in schools both in the US and Europe; cognitive approach; reference - norm orientation; elementary school teachers. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Příprava učitelů a aktuální proměny v základním vzdělávání
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Man, František
- Havelka, Petr
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Pedagogická fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |